آریا بانو
در آخرین گلزنی مسی در ال کلاسیکو چه اتفاقی افتاد؟
شنبه 3 آبان 1399 - 23:09:30
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 3 بر 1 مقابل رئال مادرید شکست خورد و لیونل مسی یک بار دیگر در گلزنی مقابل رئال مادرید ناکام ماند. از زمانی که کریستیانو رونالدو در سال 2018 رئال مادرید را ترک کرده است، مسی در ال کلاسیکو ها نه گلی زده و نه پاس گلی داده است. اما آخرین باری که او در ال کلاسیکو گلزنی کرد، چه اتفاقاتی افتاد؟
از آخرین رویارویی مسی و رونالدو بیش از 2 سال می‌گذرد. در آن زمان آن ها در پیراهن های رئال مادرید و بارسلونا و در چهارچوب الکلاسیکوی برگشت لالیگا 2017/18 با هم روبرو شدند. کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در آخر فصل 2017/18 کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا خواهد شد و این آخرین الکلاسیکوی میان این دو خواهد بود. همچنین کمتر کسی فکرش را می‌کرد که آن ال کلاسیکو آخرین الکلاسیکویی باشد که مسی در آن گلزنی می‌کند!
آن بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. گل های بارسلونا را لوئیس سوارز و لیونل مسی به ثمر رساندند و گل های رئال مادرید را هم کریستیانو رونالدو و گرت بیل. از بازی به بعد بیش از 2 سال است که لیونل مسی در ال کلاسیکو ها محو شده و باید دید که این روند تا کِی ادامه خواهد داشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/436391/در-آخرین-گلزنی-مسی-در-ال-کلاسیکو-چه-اتفاقی-افتاد؟
بستن   چاپ