آریا بانو
شجاع خلیل‌زاده به گروه 1+6 پیوست
جمعه 2 آبان 1399 - 22:22:23
آریا بانو - طرفداری / در حالی که پیش از این شش بازیکن ایرانی راهی لیگ ستارگان قطر شده بودند حالا با اضافه شدن شجاع خلیل زاده می توانیم هفت بازیکن ایرانی را در این رقابت ها ببینیم. بازیکنانی که این روزها 90 دقیقه‌ برای تیم هایشان به میدان می‌روند.
مهرداد محمدی، پژمان منتظری،مهدی ترابی، روزبه چشمی، رامین رضاییان و امید ابراهیمی شش بازیکن ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر هستند که حالا به عدد هفت رسیده اند.
فصل فوتبالی پیش رو را می توان یکی از فصل هایی دانست که تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی به قطر کوچ کرده و در لیگ ستارگان این کشور به بازی می پردازند و هر چند آمار دقیقی درباره سال هایی که فوتبال ایران بیشترین بازیکن را در این لیگ داشت وجود ندارد اما پر بیراه نیست اگر بگوییم فصل فوتبالی پیش رو با رکورد شکنی تعداد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر آغاز شده است. بازیکنانی که پیش از این 6 نفر بودند و حالا با پیوستن شجاع خلیل زاده به تیم الریان به عدد 7 رسیدند.
البته نکته قابل ذکر که می توان در این باره گفت به جایگاه بازیکنان ایرانی در تیم های قطری است و همان طور که این هفته ها می بینیم بازیکنان ایرانی حاضر در تیم های قطری به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پا به میدان می گذارند و اغلب تا دقیقه 90 نیز در زمین حضور دارند و این در حالیست که می توان گفت یک بازیکن مهم تر به تعداد بازیکنان قبلی ها اضافه شده است که می تواند تبدیل به یکی از باثبات ترین بازیکنان لیگ قطر شود.
رامین رضاییان – الدحیل، مدافع راست سابقا پرسپولیسی تیم ملی فوتبال ایران این روزها در الدحیل، یکی از مهم ترین و البته متمول ترین تیم های آسیایی به میدان می رود. رامین حتی با تغییر سرمربی این تیم، باز هم در کنار ستاره ها در دیدار برابر السد به عنوان یکی 11 بازیکنان پا به میدان گذاشت.

آریا بانو

پژمان منتظری – الخریطیات، مدافع سال های قبل استقلالی ها، پس از حضور تیم قطری در لیگ ستارگان، باز هم در همین تیم باقی ماند و حالا در قلب خط دفاعی و بازوبند به دست به میدان می رود.
امید ابراهیمی – الاهلی، هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران در بازی های این فصل هم در خط میانی این تیم قطری به میدان می رود. او اکنون یکی از مهم ترین هافبک های حاضر در لیگ ستارگان قطر محسوب می شود.

آریا بانو

مهرداد محمدی – العربی، وینگر سابق سپاهانی ها پس از حضور در پرتغال، حالا در قطر به میدان می رود. او از زمان پیوستن به تیم جدیدش توانسته بازی های خوبی به نمایش بگذارد. همچون دیدار اخیر العربی که در دقیقه 5+90 توانست با یک قیچی برگردان باعث پیروزی تیمش برابر ام صلال شود.

آریا بانو

آریا بانو

مهدی ترابی – العربی، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در سال های اخیر پس از عدم توافق مالی با پرسپولیسی ها راهی قطر و تیم العربی شد. او مطمئنا یکی از بازیکنان اصلی این تیم خواهد بود. ترابی در دیدار اخیر 88 دقیقه در میدان حضور داشت.

آریا بانو

شجاع خلیل زاده – الریان، مدافع پرسپولیسی ها پس از بازگشت به ایران پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا، ساز جدایی کوک کرد و البته پول بیشتر برای تمدید قرارداد خواست. در نهایت این اتفاق نیفتاد و هواداران پرسپولیس در عین ناباوری مدافع تیم خود را با پیراهن الریان قطر دیدند. او در تیمی به میدان می رود که در سال های اخیر هرگز بازیکن ایرانی نداشته است.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/435513/شجاع-خلیل‌زاده-به-گروه-1-6-پیوست
بستن   چاپ