آریا بانو
پرخرج ترین و کم‌خرج ترین تیم‌‌ در چمپیونزلیگ کدام است؟
جمعه 2 آبان 1399 - 01:33:07
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: شب گذشته اولین هفته از لیگ قهرمانان اروپای 2020/21 به پایان رسید. شبی که برای تیمی مثل رئال مادرید بسیار عجیب بود چرا که با نتیجه 3 بر 2 مقابل شاختار دونتسک شکست خورد. یکی از نکته های جالبی که در مورد لیگ قهرمانان اروپا در این فصل وجود دارد این است که رئال مادرید در تابستان گذشته هیچ خریدی انجام نداد و به عنوان کم‌خرج ترین تیم از نظر نقل و انتقالات پا به این رقابت‌ها گذاشته است.
در حالی که تیم هایی مثل بارسلونا با 124 میلیون یورو هزینه نقل و انتقالاتی پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گذاشتند، رئال مادرید بدون هیچ خرید جدیدی وارد این رقابت‌ها شد و در اولین بازی خود هم شکست خورد. یوونتوس 121 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالاتی خرج کرد و منچسترسیتی هم 163 میلیون یورو هزینه نقل و انتقالاتی داشت اما چلسی با 247 میلیون یورو هزینه نقل و انتقالات در پنجره تابستانی، با اختلاف پرخرج ترین تیم در لیگ قهرمانان اروپای این فصل است و باید دید که عملکرد آن‌ها چگونه خواهد بود.
چلسی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 در ورزشگاه خانگی خود با تساوی بدون گل مقابل سویا متوقف شد تا گام اول را چندان مطمئن بر ندارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/435013/پرخرج-ترین-و-کم‌خرج-ترین-تیم‌‌-در-چمپیونزلیگ-کدام-است؟
بستن   چاپ