آریا بانو
دو بازیکن بارسلونا در راه تمرینات باهم تصادف کردند!
جمعه 2 آبان 1399 - 01:33:02
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: بارسلونا امروز هم تمرینات خود را برای بازی روز شنبه مقابل رئال مادرید ادامه داد اما یک حاشیه جالب در هنگام ورود بازیکنان بارسلونا به تمرینات امروز رخ داد. سرجینیو دست و میرالم پیانیچ مقابل کمپ تمرینی بارسلونا تصادفی جزئی با هم داشتند.
در هنگام ورود بازیکنان بارسلونا به پارکینگ کمپ تمرینی بارسلونا، میرالم پیانیچ در مقابل گیت ورودی بیش از حد جلو رفت و مجبور شد دنده عقب بگیرد اما متوجه خودروی سرجینیو دست که پشت سر او ایستاده بود نشد و به صورت جزئی با او برخورد کرد. سرجینیو دست هنگامی که دید میرالم پیانیچ دنده عقب گرفته برای او بوق زد و او را متوجه حضور خود، پشت سر او کرد اما یک ذره دیر شده بود چرا که عقب خودروی میرالم پیانیچ برخوردی با سپر جلوی ماشین سرجینیو دست داشت.
هر دوی این بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی که گذشت به بارسلونا آمده‌اند و باید دید که عملکرد آن‌ها در جمع شاگردان رونالد کومان چگونه خواهد بود. بارسلونا روز شنبه ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و اولین الکلاسیکوی فصل 2020/21 برگزار می‌شود. دیداری که هم برای رئال مادرید و هم برای بارسا بسیار حیاتی خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/435011/دو-بازیکن-بارسلونا-در-راه-تمرینات-باهم-تصادف-کردند!
بستن   چاپ