آریا بانو
زلاتان به خاطر مهار پنالتی‌اش‌ و گلزنی روی ریباند عصبانی بود!
پنجشنبه 1 آبان 1399 - 23:48:02
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: ایگناسیو آباته که در دوره‌ای هم‌بازی زلاتان ابراهیموویچ بوده است، معتقد است که این بازیکن مانند نیرویی محرکه برای میلان عمل می‌کند.
ایگنازیو آباته ، مدافع کناری سابق میلان گفت زلاتان ابراهیموویچ "همچنان به ایجاد تغییر ادامه می دهد" و تأکید کرد که " او عصبانی است که پنالتی را از دست داد." مهاجم سوئدی برای اولین بار در چهار سال گذشته به میلان کمک کرد تا اینتر را شکست دهد. اما آباته گفت که زلاتان از اینکه پنالتی‌اش توسط سمیر هاندانوویچ ، دروازه بان اینتر ، در دقیقه 13 مهار شد و او مجبور شد روی ریباند گلزنی کند، عصبانی بود.
آباته در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:"من بعد از دربی با او صحبت کردم و او به خاطر از دست دادن پنالتی عصبانی بود. این خیلی چیز ها را در مورد ذهنیت او مشخص می‌کند. او همیشه مانند یک نیروی محرکه بوده است، همه ما از نزدیک او را دنبال کرده‌ایم. زمان برای همه می گذرد. او دارای سطح روانی و جسمی بسیار بالایی است. درست است که او به بازی کردن ادامه دهد ، زیرا هنوز هم تفاوت ایجاد می کند. زلاتان من را غافلگیر کرد ، اما با شناختی که از او دارم ، اگر تصمیم به بازگشت به میلان داشت ، به این دلیل بود که مطمئن بود می‌تواند این عملکرد را ارائه دهد."

http://www.banounews.ir/fa/News/434992/زلاتان-به-خاطر-مهار-پنالتی‌اش‌-و-گلزنی-روی-ریباند-عصبانی-بود!
بستن   چاپ