آریا بانو
راموس در اوقات فراغت چه کتابی می‌خواند؟
پنجشنبه 1 آبان 1399 - 23:47:14
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، به فرهنگ و هنر کشورش بسیار علاقه‌مند است. او هنگام آغاز قرنطینه از هنرمندان و نویسندگان اسپانیایی تشکر کرده بود و گفته بود که در این دوران از محصولات آن‌ها استفاده کرده است. او اخیرا در اینستاگرام خود حین خواندن کتاب استوری گذاشت.
راموس که در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیت خود برای حضور در الکلاسیکوست، در این دوران که وقت آزاد تری دارد، تصویر جالبی از خود را در حالی که مشغول خواندن کتابی در مورد زندگی یکی از نقاشان مشهور اسپانیایی، سالوادور دالی است، منتشر کرده است. او در کنار خواندن این کتاب موسیقی فلامنکو نیز گوش می‌دهد. کتاب زندگی سالوادور دالی حدود 780 صفحه است. دالی یک نقاش اسطوره‌ای در تاریخ هنر اروپا و اسپانیا به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد که سرجیو راموس هم علاقه زیادی به هنر اسپانیا دارد و سعی می‌کند که در اوقات فراغتش با مطالعه پیرامون آن، آشنایی و شناخت بیشتری نسبت به این قضیه بدست بیاورد.
سرجیو راموس نقشی کلیدی در رئال مادرید دارد به طوری که در نبود او مادریدی ها از پس شاختار هم بر نیامدند و امید زیادی به درخشش او در الکلاسیکو دارند.

http://www.banounews.ir/fa/News/434981/راموس-در-اوقات-فراغت-چه-کتابی-می‌خواند؟
بستن   چاپ