آریا بانو
جنجال دختر آبادانی؛ اقدام فوری پلیس و دادستانی درمورد کلیپ حاشیه ساز
پنجشنبه 1 آبان 1399 - 23:12:09
آریا بانو - آخرین خبر / انتشار ویدیویی از ضرب و شتم یک زن جوان توسط چند زن و مرد از عصر امروز در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های گسترده کاربران مجازی روبرو شده است.

توضیح ویدیو
به گزارش آخرین خبر، پس از انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی که در آن زنی با سر و صورت خونین در محاصره چند زن و مرد دیده می‌شود معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان اعلام کرد:‌ اختلاف شخصی با صاحبخانه علت درگیری در "بریم" آبادان بوده است؛ همچنین مأمور خاطی حفاظت فیزیکی پالایشگاه دستگیر شد. ‌امیرسام کمایی‌ افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حفاظت منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.
همه حاضران در ویدئو بازداشت هستند
همچنین فرماندار ویژه آبادان درباره این کلیپ و افراد حاضر در آن گفت: این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه 30 مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند.» به گزارش همشهری، موسوی بازداشت فردی که لباس نگهبانی به تن دارد و با باتوم، پا و دست، بدن زن زخمی را لمس کرده را نیز تایید کرد. 
صدور دستور پیگیری فوری ضرب‌وشتم زن جوان
دادستان کل کشور نیز در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری همچنین ‌دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون در پیگیری این پرونده را صادر کرده‌اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/434924/جنجال-دختر-آبادانی؛-اقدام-فوری-پلیس-و-دادستانی-درمورد-کلیپ-حاشیه-ساز
بستن   چاپ