آریا بانو
فکری: با جدایی قایدی مخالفم
سه شنبه 29 مهر 1399 - 10:25:57
آریا بانو - آخرین خبر / محمود فکری،‌ سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز دیدار دوستانه تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را می‌خوانید.
یک بازیکن را می‌توانیم به جمع سایر بازیکنان‌مان اضافه کنیم. امیدوارم باشگاه هرچه سریع‌تر این مشکلات را حل کند. یکی از مشکلات ما بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات است. امیدواریم هرچه زودتر این مشکل هم برطرف شود تا بتوانیم از تمامی نفراتمان استفاه کنیم. در کل اگر به بازیکنان‌مان اهمیت ندهیم، به آنها بر می‌خورد و خرد می‌شوند. به بازیکنانم بی‌احترامی نمی‌کنم.
 لیگ فرسایشی سال گذشته نزدیک به 15 ماه طول کشید و بازیکنان را خسته کرد. اما مظاهری و غلامی به جمع ما اضافه شدند و سایر ملی‌پوشان هم در روزهای آینده به جمع ما خواهند پیوست.
با جدایی قایدی مخالفم و این بازیکن به جمع ما برمی‌گردد. نبود او هیچ ارتباطی به جدایی‌اش از تیم ندارد. در مورد دیاباته هم باشگاه با او به صورت مجازی در ارتباط است و به طور حتم بعد از انجام مطالباتش در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.
 به هر حال ما کمی دیر تمرینات‌مان را شروع کردیم. باید از داشته‌های‌مان استفاده کنیم. در حال حاضر باید از همین بازیکنانی که در اختیار داریم استفاده کنیم و اگر این اتفاق صورت نگیرد به نوعی به داشته‌های‌مان بی‌احترامی کردیم اما انشاا... با بازگشت ملی‌پوشان و دیاباته تیم‌مان تکمیل خواهد شد. امیدواریم شروعی موفق در لیگ داشته باشیم.
 البته ما یکسری خواسته‌ها را هم داریم ولی آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم. این موضوع بین ما و باشگاه خواهد بود ولی در مجموع همه به دنبال موفقیت استقلال هستیم.
 با نمازی صحبت کردیم و در حین صحبت با او با دفتری هم جلساتی داشتیم. با توجه به این‌که دفتری در تهران حضور داشت به تمرین آمد. روزمه‌اش را دیدیم، کار عملی او را ارزیابی کردیم و احساس کردیم می‌تواند به ما کمک کند. البته از نمازی هم عذرخواهی کرده و یا خواهیم کرد ولی با توجه به این‌که ما چند گزینه داشتیم باید یکی از آنها را انتخاب می‌کردیم که دفتری انتخاب ما بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/432917/فکری--با-جدایی-قایدی-مخالفم
بستن   چاپ