آریا بانو
بارگذاری نکات آموزشی برای جلوگیری از تنشهای خانوادگی در شاد
دوشنبه 28 مهر 1399 - 13:35:36
آریا بانو - به گزارش ایسنا، محسن ایمانی در هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان در تشریح فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان در خصوص تهیه محتوای مناسب برای والدین در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، اظهار کرد: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا و حضور مداوم و طولانی اعضای خانواده در خانه می‌توانست عامل ایجاد تنش در برخی مواقع شود، بنابراین در دفتر انجمن اولیا و مربیان تصمیم گرفتیم تدابیری را در مورد این مسئله و موارد این‌چنین که در دوران کرونا به وجود آمده است، بیاندیشیم.
ایمانی افزود: در همین رابطه یکی از شماره‌های مجله پیوند را به چگونگی برقراری ارتباط در خانواده در دوران کرونا اختصاص دادیم. همچنین با دعوت از اساتید و برخی از اعضای صاحب‌نظر انجمن اولیا و مربیان، مدرسان و معلمان پرورشی مدارس اقدام به تهیه کلیپ و بارگذاری محتوی‌های تهیه‌شده در شبکه شاد کردیم تا از این طریق بتوانیم به عبور از این شرایط سخت با کمترین آسیب کمک کنیم.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف انجمن اولیا و مربیان انتقال اهداف تربیتی به اولیا است. پس باید والدین دقت کنند تا در فضای منزل از نکاتی که به کمک کارشناسان ما در شبکه شاد بارگذاری می‌شود، بهره بگیرند و علاوه برآن نیازهای خود را به انجمن منتقل کنند تا محتواهایی با توجه به نیاز والدین تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/432274/بارگذاری-نکات-آموزشی-برای-جلوگیری-از-تنشهای-خانوادگی-در-شاد
بستن   چاپ