آریا بانو
رونالد کومان از کوره در رفت!
يکشنبه 27 مهر 1399 - 01:47:35
آریا بانو - ورزش 3 / رونالد کومان پس از شکست بارسا از ختافه عصبانی ترین فرد ورزشگاه بود.
 همان اتفاقی که نباید برای بارسلونا رخ می داد را امشب شاهد بودیم. آبی اناری ها ساعتی پس از شکست رئال برابر کادیز، در زمین ختافه و در یک بازی سنگین و پرتنش با یک گل باختند تا نخستین شکست خود با رونالد کومان را تجربه کنند.
سرمربی هلندی شروع بسیار خوبی در بارسا داشت و تیم او توانست ویارئال و سلتا را گلبارن کند ولی در بازی سوم برابر سویا حرفی برای گفتن نداشت و در نوکمپ 1-1 متوقف شد و امشب هم در کولیسئوم با پنالتی دقیقه 56 هایمه ماتا شکست خورد.

آریا بانو

آریا بانو

این بازی حواشی داوری نیز با خود داشت. بارسایی ها معتقد بودند که دقیقه 40 نیوم به دلیل ضربه زدن به مسی باید اخراج می شد ولی داور به بازیکن ختافه کارت زرد هم نشان نداد.
روی صحنه پنالتی هم فرانکی دی یونگ اعتقاد داشت برخوردش به حدی نبوده که پنالتی اعلام شود و در نهایت با همان یک گل بارسا بازنده شد.

آریا بانو

ختافه که با مربیگری خوزه بوردالاس در دو فصل اخیر تیم حاضر در لیگ اروپا بوده و همواره در رده های بالای جدول لالیگا نیز حضور داشته، به تیمی با دوندگی زیاد و سبک بازی خشن معروف است. ختافه امشب هم بارسا و بازیکنانش را به دردسر انداخت و با ارائه یک بازی درگیرانه اجازه نداد بارسا برنامه های خود را در زمین پیاده کند.

آریا بانو

رونالد کومان در نشست خبری قبل از بازی به مسابقه فصل گذشته ختافه و آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ اروپا اشاره کرده بود که تیم آبی پوش مادریدی با بازی خشن خود توانست حریف نامدارش را شکست دهد. کومان البته گفته بود که اعتراضی به سبک بازی ختافه ندارد و اینکه هر مربی تاکتیک های خاص خود را برای پیروزی دارد.

آریا بانو

او اما امشب در پایان بازی و در حالی که بسیار از شکست تیمش عصبانی بود، حاضر نشد با بوردالاس مربی ختافه دست بدهد و با ناراحتی آشکار برای ثانیه هایی با وی صحبت کرد. مشخص نیست کومان به بوردالاس چه می گفت ولی به احتمال فراوان اعتراض او به سبک بازی خشن ختافه بود و خطاهای زیادی که بازیکنانش مرتکب می شدند.
موندودپورتیوو در این رابطه نوشته است که عصبانیت کومان بیشتر به خاطر خطاهای نیوم و توهین های او در زمین بود که تنها یک بار با کارت زرد داور جریمه شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/431015/رونالد-کومان-از-کوره-در-رفت!
بستن   چاپ