آریا بانو
واکنش کومان عصبانی به شکست بارسلونا
يکشنبه 27 مهر 1399 - 01:47:34
آریا بانو - ورزش 3 / رونالد کومان سرمربی بارسا پس از شکست تیمش برابر ختافه ناراحت و عصبانی بود.
بارسا در دیداری که حواشی داوری داشت با یک گل از ختافه شکست خورد. تک گل بازی را هایمه ماتا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پنالتی ای که فرانکی دی یونگ روی دیجنه مرتکب شده بود.
رونالد کومان در پایان بازی به خاطر سبک بازی ختافه به خوزه بوردالاس مربی ختافه معترض شد و برای ثانیه هایی به گلایه از او پرداخت. این اولین شکست بارسا با رونالد کومان بود.

آریا بانو

سرمربی هلندی در پایان بازی گفت:« در نیمه دوم خوب نبودیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. دو موقعیت تک به تک به حریف دادیم و به خصوص کرنرهای زیادی تقدیم کردیم. روی صحنه پنالتی نمی دانم تصمیم داور درست بود یا نه و به شخصه معتقدم بازیکن ختافه از داور پنالتی گرفت. در خلق موقعیت خوب کار نکردیم و تنها در نیمه اول خوب بودیم. بازی به شدت درگیرانه بود و چیز یادی هم برای گفتن نیست.»
داوری:« دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم. هر کسی می تواند در مورد صحنه های مشکوک اظهارنظر کند ولی من حرفی نمی زنم. بازی در زمین ختافه همیشه سخت است و ما ریتم خوبی نداشتیم. خوب نبودیم و صحبت از داوری برای توجیه شکست هم خوب نیست اما دوست دارم بپرسم که امشب وی ای آر در بازی بود یا نه؟»
تنش با مربی ختافه:« به او گفتم که بازیکن شماره 12 تیمش(نیوم) به من بی احترامی کرد. نمی خواهم حرفی که به من زد را تکرار کنم.»
گریزمان:« بازیکنان باکیفیتی در خط حمله داریم که گریزمان یکی از آنهاست. لیونل مسی و آنسو فاتی هم می توانند مثل گریزمان در پست های مختلفی بازی کنند.»

http://www.banounews.ir/fa/News/431013/واکنش-کومان-عصبانی-به-شکست-بارسلونا
بستن   چاپ