آریا بانو
زلاتان: انتظار دربی را می‌کشیدم
يکشنبه 27 مهر 1399 - 01:47:32
آریا بانو - طرفداری / زلاتان ابراهیموویچ در آستانه 40 سالگی همچنان تفاوت ها را رقم می زند.
میلان با درخشش زلاتان ابراهیموویچ مقابل اینتر در دربی دلامادونینا به برتری 2-1 رسید. زلاتان ابراهیموویچ در این بازی موفق به ثبت بریس شد.
زلاتان ابراهیموویچ پس از این بازی در مصاحبه ای با اسکای گفت:
 میلان طی 4 سال اخیر در دربی برنده نشده بود. 2 هفته [به دلیل ابتلا به ویروس کرونا] در خانه گیر کرده بودم و انتظار دربی را می کشیدم؛ بنابراین عطش زیادی داشتم و این موضوع را نشان دادم. حس چشایی خود را کمی از دست داده ام اما کسی نمی توانست من را از حضور در این بازی منع کند.
 از اینکه پنالتی من به طور مستقیم تبدیل به گل نشد، حس ناامیدی داشتم اما مهم برد تیم است. پیرترین بازیکن تیم هستم و احساس مسئولیت زیادی می کنم اما این حس را دوست دارم. همه از من پیروی می کنند و تشنه برد هستند.
 سطح خودم را می دانم و از عملکردم متعجب نمی شوم. وقتی در منچستریونایتد مصدوم شدم، به مورینیو گفتم آماده نیستم و نمی خواهم مایوس شوم. بنابراین به آمریکا رفتم تا حس زنده بودن را از دست ندهم. سپس مینو رایولا گفت وقت بازگشت به اروپا است. آنها گفتند که میلان به زلاتان احتیاج دارد و من آمدم. نسبت به 10 سال پیش احساس می کنم که بازیکن کامل تری هستم. اگر اکنون آمادگی بدنی 10 سال پیش را داشتم، کسی قادر به مهار من نبود. البته فراموش نکنید؛ رقبا همین حالا هم نمی توانند جلوی من را بگیرند.
 به سختی تمرین می کنم و تجارب خود را به بقیه انتقال می دهم. اگر ببینم بازیکنی حتی در تمرینات، پای خود را از روی پدال گاز برداشته است، با او برخورد می کنم. همیشه حتی در تمرینات باید با 200% قدرت تمرین کرد.
 اسکودتو؟ وقتی آمدم، هدف میلان رسیدن به مسابقات اروپایی بود و همینطور شد. اسکودتو هم یک احتمال است. اگر باور داشته باشید، هر چیزی امکان پذیر است.

http://www.banounews.ir/fa/News/431011/زلاتان--انتظار-دربی-را-می‌کشیدم
بستن   چاپ