آریا بانو
لالیگا/ تقلب کومان از روی دست زیدان!
يکشنبه 27 مهر 1399 - 00:34:25
آریا بانو - آخرین خبر / بارسلونا نیز مثل رئال مادرید در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو شکست خورد تا زیدان در این شب دردناک تنها نباشد!
به گزارش فوتبالی، درست ساعاتی بعد از شکست رئال مادرید مقابل کادیز، بارسلونا نیز در عین شگفتی در ورزشگاه آلفونسو پرز با پنالتی ماتا در مقابل ختافه شکست خورد تا شب بدی برای دو غول فوتبال اسپانیا باشد و البته حریفان این فرصت را داشته باشند تا حداقل در آغاز لالیگا و به لطف بازی‌های معوقه از این دو رقیب جلو بیافتند.
وقفه بازیهای ملی برای بارسلونا خوش یمن نبود. کاتالان ها حالا از چهار بازی هفت امتیاز دارند و با دو امتیاز کمتر از سایر تیم ها فعلا در رتبه نهم قرار گرفته اند که شرایط خوبی برای تیم کومان نیست. از سویی ختافه با این پیروزی توانست به ده امتیاز از پنج بازی برسد و مشترکا با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد.
به هر صورت به نظر می رسد که در فاصله یک هفته تا بازی حساس رئال مادرید و بارسلونا در نیوکمپ حال هیچ کدام از دو تیم خوب نیست. البته قبل از آن هر دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا فرصت دارند تا روحیه و حس و حالشان را عوض کنند. رئال در ورزشگاه دی استفانو مقابل شاختار قرار می گیرد در حالی که بارسا به مصاف فرنس واروش مجارستان خواهد رفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/430983/لالیگا--تقلب-کومان-از-روی-دست-زیدان!
بستن   چاپ