آریا بانو
واکنش ساسان انصاری به حضور در فولاد
شنبه 26 مهر 1399 - 22:44:05
آریا بانو - ورزش 3 / ساسان انصاری مهاجم جدید تیم فولاد با انتشار پیامی، به امضای قرارداد با این تیم واکنش نشان داد.
انصاری که توانست سرانجام رضایت نامه خود را از تراکتور گرفته و با عقد قراردادی به فولاد ملحق شود، در این پیام خود فولاد را خانه خود خوانده و نوشته که خوشحال است برای این تیم بازی خواهد کرد.
او در این پیام اینستاگرامی‌ نوشته است:
برگشتن به شهر و باشگاهی که متعلق به آنجایی و رشد و شکوفاییت را مدیون آنجا می‌دانی قطعا اتفاقی شیرین برای من خواهد بود، سپاس از هواداران عزیز و خونگرم فولاد که همیشه به من لطف داشتند و دارند.
 همیشه خودم را در همه شرایط فرزند فولاد می‌دانستم و از حضور دوباره‌ام کنار شما بسیار خوشحالم. انتخاب فولاد جدا از دلی بودن قطعا براساس منطق و تفکر بوده است چرا که باشگاه حرفه ای و بزرگ فولاد خوشبختانه در این برهه، افراد بزرگی بر مسند فنی و مدیریتی خود می‌بیند و وجودشان کمک بزرگی خواهد کرد که فولاد همان تیم بزرگ باشد که انتظارش را دارید.
بودن آقا جواد نکونام و همکاران کاربلدشون قطعا دلگرمی و شرایط خوبی فراهم می‌کند برای همه ی مجموعه، بازیکنان و هواداران و بسیار خوشحالم اینجا کنار ایشان برای اعتلای نام فولاد خواهم جنگید.
همچنین آقای سعید آذری که این مجموعه بزرگ فولاد سال ها نیاز به مدیر بزرگ و توانایی همچون ایشان داشت تا بتواند قله‌های موفقیت را فتح کند.
انرژی مثبت و حمایت همه ی شما باعث دلگرمی بزرگ ما خواهد بود.
همه با هم برای موفقیت و سربلندی فولاد
با احترام ساسان انصاری

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/430943/واکنش-ساسان-انصاری-به-حضور-در-فولاد
بستن   چاپ