آریا بانو
تعظیم آمار و ارقام به زلاتان!
شنبه 26 مهر 1399 - 22:43:47
آریا بانو - ورزش 3 / زلاتان ایبراهیموویچ در چند دقیقه 2 بار دروازه اینتر را باز کرد تا بازهم نشان دهد مرد دربی هاست.
پس از سالها شهرآورد میلان موسوم به دربی دلامادونینا بدون حضور تماشاگران در ورزشگاهی که اینتری ها آن را جوزپه مه آتزا می نامند و میلانی ها سن سیرو، به مصاف هم رفتند که زلاتان ایبراهیموویچ ستاره این میدان در نیمه نخست بود.
زلاتان تمام نشدنی در نیمه نخست یک پنالتی گرفت و یک گل دیگر به ثمر رساند تا در فاصله چند دقیقه 2 بار دروازه سمیر هاندانوویچ را باز کند و میلان را 2 بر صفر پیش بیندازد. مرد تمام نشدنی و 39 ساله سوئدی که در 2 مقطع پیراهن میلان را بر تن کرده است،
تجربه حضور در هر 3 تیم بزرگ ایتالیا را دارد. زلاتان طی 107 بازی برای میلان 70 گل زده بود و 29 پاس گل نیز داده بود که حالا با لباس روسونری، 72 گله می شود. آنتونیو کاسانو ستاره سابق هر دو تیم میلان و اینتر پیش از آغاز دربی دلامادونینا درمورد مقایسه زلاتان و لوکاکو گفته بود: «زلاتان بهترین بازیکن سری آ است. لوکاکو جوان، با استعدادست اما مقایسه ای وجود ندارد. زلاتان در سن 39 سالگی بوده و قدرت بدنی کافی نیست و شما به کیفیت نیاز دارید و ابراهیموویچ بسیار آن را دارد. فکر می کنم پس از رونالدوی برزیلی و فان باستن می توانیم اسم ابرا را بیاوریم.»
این پیرمرد تمام نشدنی سوئدی که چندی پیش به ویروس کرونا نیز مبتلا شده بود، از پس این حریف بیرون از زمین مسابقه نیز برآمد و پس از بهبودی کامل پای به این دربی گذاشت و 2 بار دروازه نراتزوری را گشود.
در واقع حضور زلاتان در بازی مقابل اینتر، اولین بازی او پس از شکست دادن کرونا به حساب می‌آید. زلاتان ابراهیموویچ پس از ابتلا به کرونا گفته بود:" این ویروس جرئت کرده و مرا به چالش کشیده است!" در نهایت زلاتان کرونا را شکست داد.
ستاره سوئدی پیش از بازی مقابل اینتر با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشته بود:"می‌بینمتان" تا به نوعی برای اینتری ها خط و نشان کشیده باشد که در واقع به خوبی توانست مقابل اینتر ظاهر شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/430933/تعظیم-آمار-و-ارقام-به-زلاتان!
بستن   چاپ