آریا بانو
لالیگا/ شکست غیرمنتظره رئال‌مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو
شنبه 26 مهر 1399 - 22:42:57
آریا بانو - آخرین خبر / رئال مادرید در عین شگفتی در بازی خانگی خود مقابل تیم کادیز که به تازگی به لالیگا صعود کرده با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. این اولین شکست رئال مادرید از زمان شیوع کرونا بود.
به گزارش فوتبالی، نمایش بسیار ضعیف رئال مادرید در نیمه اول بازی مقابل کادیز کار دستش داد. استفاده اشتباه زیدان از مهره هایی نظیر ایسکو و لوکاس وازکز و همچنین نمایش ضعیف مهره های باتجربه تر نظیر کروس و مودریچ کار دست رئال مادرید داد و حالا رئال مادرید در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو شکست خورد و به احتمال فراوان در همین هفته صدرنشینی را هم از دست خواهد داد تا روحیه خود را پیش از جدال حساس با بارسلونا تا حدودی از دست بدهد.
رئال مادرید از زمان شیوع کرونا شکست نخورده بود و از سویی تیم زیدان در همه هفت بازی اخیرش در ورزشگاه دی استفانو پیروز شده بود اما این بار به خاطر نمایش ضعیف در نیمه اول شکست خورد. تعویض های زیدان در نیمه دوم هم چیزی را تغییر نداد و هر چند که رئال مادرید در نیمه دوم نمایش بهتری داشت اما دفاع جانانه کادیز باعث شد تا این تیم اولین برد تاریخ خود در لالیگا را در زمین رئال مادرید به دست بیاورد و به نوعی شگفتی سازی کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/430928/لالیگا--شکست-غیرمنتظره-رئال‌مادرید-در-آستانه-ال‌کلاسیکو
بستن   چاپ