آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: برای تحقق اهداف جهش تولید، راهی جز مشارکت مردمی نداریم
چهارشنبه 23 مهر 1399 - 13:35:27
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جلسه شرکت توسعه و عمران شهرستان بیجار که به ریاست نماینده مردم شهرستان‌های بیجار و حسن آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تحقق اهداف جهش تولید را علاج مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: برای دستیابی به این مهم راهی جز مشارکت مردمی نیست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در این جلسه برهان صلواتی با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه ثروت در جامعه؛ ایجاد نهادهای اجتماعی اقتصادی را شیوه ای کارآمد برای توزیع ثروت دانست و افزود: شرکت های توسعه و عمران شهرستانی به عنوان نهاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تسهیلگر و زمینه ساز توزیع عادلانه هستند.
صلواتی حل بسیاری از مشکلات فراروی توسعه در شهرستان ها را از رهگذر فعالیت شرکت های توسعه و عمران ارزیابی و خاطرنشان کرد: این شرکت ها نقش اساسی در ایجاد و حفظ اشتغال، به روز رسانی و جایگزینی برخی از مشاغل متناسب با رشد فناوری های نوین، توسعه گردشگری، رونق صنایع دستی و.... می توانند ایفا کنند.
گفتنی است شرکت توسعه و عمران شهرستان بیجار با 332 میلیون تومان سرمایه اولیه و 1517 نفر سهامدار آبان ماه سال گذشته با حمایت و پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ثبت و آغاز به کار کرد که امروز یکی از موفق ترین شرکت های توسعه و عمران کشور محسوب می شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.banounews.ir/fa/News/428778/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان--برای-تحقق-اهداف-جهش-تولید،-راهی-جز-مشارکت-مردمی-نداریم
بستن   چاپ