آریا بانو
کمیته نظارت بر طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزار شد
چهارشنبه 23 مهر 1399 - 10:45:33
وزارت رفاه
آریا بانو - کمیته نظارت بر طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان با حضور بی باک مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیران جهاد دانشگاهی در این اداره کل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان موسی بی باک گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار ضمن بررسی وضعیت قبلی و فعلی اشتغال متقاضیان و خدماتی که توسط جهاد دانشگاهی و پیشران ها ارائه شده است کلیه جوانب امر را مورد پایش قرار می دهد .
وی افزود : تمرکز بر شبکه سازی و تکمیل زنجیره ارزش مشاغل و اتصال به بازار های استانی و ملی از ضرورت های اصلی این طرح است .
مدیر کارآفرینی و اشتغال تصریح کرد : از ظرفیت و مشارکت خیران در تأمین تجهیزات و مواد اولیه و سایر فرآیند موثر در اجرای بهینه این طرح استفاده خواهیم نمود.
در ادامه غیناقی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت : این طرح با رعایت چارچوب مفاد موافقت نامه مشترک فی مابین معاونت امورزنان ریاست جمهوری و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و با تعامل خوب دستگاه های اجرایی و تشکل های مرتبط در استان اجرایی شد .
وی ضمن تأکید بر استمرار این طرح افزود : اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار موجب بهبود معیشت و افزایش رفاه و پایداری اشتغال زنان سرپرست خانوار خواهد شد .
در این کمیته مدیران جهاد دانشگاهی با ارائه گزارش مبسوطی از فرآیند اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان گلستان ، تأثیر گذاری این طرح در پایداری اشتغال زنان تأکید داشتند.

http://www.banounews.ir/fa/News/428614/کمیته-نظارت-بر-طرح-توانمندسازی-اقتصادی-زنان-سرپرست-خانوار-استان-گلستان-برگزار-شد
بستن   چاپ