آریا بانو
بانوان برای حضور موفق در بورس آموزش می بینند
سه شنبه 22 مهر 1399 - 13:49:16
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: با همکاری موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم، دوره های آموزش بورس برای زنان و دختران علاقمند فعالیت در این حوزه برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، زهرا جواهریان با اعلام این خبر، افزود: طرح توان افزایی زنان و دختران به منظور ایجاد اشتغال با تکیه بر آموزش حرفه ای فعالیت در بورس اوراق بهادار توسط این معاونت با همکاری موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم استان قم، برگزار می شود.
وی یادآور شد: بر اساس تفاهمنامه تنظیم شده، 200 نفر از زنان و دختران «با اولویت زنان سرپرست خانوار» از طریق آموزش مجازی در زمینه تحلیل بنیادی و تکنیکال بورس اوراق بهادار به مدت 75 ساعت آموزش خواهند دید.
جواهریان تصریح کرد: پیش بینی شده اجرای این طرح از طریق راه اندازی استارت آپ ها و فضاهای کسب و کار خانگی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی کند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت، ارتقاء دانش مهارتی و سواد اقتصادی زنان و دختران، ایجاد اشتغال از طریق تربیت نیروی انسانی در حوزه تخصصی، فراهم آوردن زمینه مشارکت اقتصادی زنان و دختران و بهینه سازی گذران اوقات فراغت خانواده ها و تقویت روحیه نشاط و شادابی را از جمله اهداف کیفی این طرح برشمرد و گفت: در پایان این دوره همچنین از 10 شرکت کننده برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
برچسب‌ها
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده بانوان بورس

http://www.banounews.ir/fa/News/427949/بانوان-برای-حضور-موفق-در-بورس-آموزش-می-بینند
بستن   چاپ