آریا بانو
سرقت با ترفند بیهوش کردن رانندگان
يکشنبه 20 مهر 1399 - 15:05:02
آریا بانو - شرق / متهمی که با خوراندن آبمیوه و خوراکی‌های آلوده به مواد بیهوشی، از رانندگان سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
سرهنگ عباس صارمی‌ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد، اظهار کرد: از چندی قبل، گزارش‌هایی مبنی‌بر سرقت از رانندگان وسایل نقلیه با روش بیهوشی به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد. او افزود: بررسی‌های تیم تجسس کلانتری سیدی مشهد نشان می‌داد متهم خودروهای سواری را در محدوده میدان حافظ مشهد به مقصد خارج از شهر به ‌طور دربست کرایه و در مسیر پس از جلب اعتماد رانندگان با خوراندن چای، آبمیوه، قهوه و خوراکی آلوده به مواد بیهوشی از آنان سرقت می‌کرد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: روز 27 مرداد امسال گزارشی به پلیس 110 اعلام شد مبنی‌بر اینکه مردی جوان، خودروی سواری پراید را به مقصد فریمان به ‌طور دربست کرایه کرده و در طول مسیر با خوراندن آبمیوه آلوده، راننده 50‌ساله را بیهوش و از کارت بانکی‌اش دو‌میلیون‌و 400 هزار تومان و دو حلقه انگشتر به سرقت برده و خودرو و راننده بیهوش را به مشهد بازگردانده و در بلوار مصلی رها کرده است. صارمی‌ساداتی ادامه داد: همچنین روز یکم شهریور گزارش دیگری به پلیس 110 اعلام شد مبنی‌بر اینکه فردی یک دستگاه خودروی پراید را به مقصد تهران با کرایه دو میلیون تومان دربست کرایه و در طول مسیر با خوراندن آبمیوه آلوده، بیهوش و در سبزوار از او سرقت کرده است.
پس از گذشت 48 ساعت متهم یک دستگاه خودروی سواری سمند را نیز به مقصد کاشمر کرایه و در سه‌راهی شادمهر با خوراندن قهوه آلوده راننده را بیهوش و از او سرقت کرد که مال‌باخته میان‌سال، حالش وخیم و به بیمارستان منتقل شد. این مقام انتظامی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری سیدی روز پنجشنبه گذشته پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های نامحسوس متهم را در میدان حافظ، هنگامی که قصد کرایه دربستی خودروی سواری داشت، دستگیر و در بازرسی از او هفت‌میلیون‌و 480 هزار تومان وجه نقد و 95 عدد قرص خواب‌آور، یک تیغ موکت‌بری و چهار عدد دستبند پلاستیکی یکبارمصرف و تعدادی کارت بانکی و یک بطری آبمیوه آغشته به مواد بیهوش‌کننده و 12 گرم مواد مخدر مشکوک به تریاک کشف کردند. 

http://www.banounews.ir/fa/News/426139/سرقت-با-ترفند-بیهوش-کردن-رانندگان
بستن   چاپ