آریا بانو
صعود توپچی‌های لندن به مرحله بعد با شکست لیورپول
جمعه 11 مهر 1399 - 01:08:13
آریا بانو - تسنیم / تیم فوتبال آرسنال با شکست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، به جمع هشت تیم پایانی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.
تیم فوتبال لیورپول از ساعت 22:15 پنجشنبه شب (به وقت ایران)، در چارچوب مرحله چهارم مسابقات جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه آنفیلد، میزبان آرسنال بود که جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه، گلی در بر نداشت و برنده مسابقه در ضربات پنالتی تعیین شد.
جیمز میلنر، جورجینیو واینالدوم، تاکومی مینامینو و کورتیس جونز در ضربات پنالتی برای لیورپول گلزنی کردند و دیووک اوریگی و هری ویلسون، پنالتی‌های خود را از دست دادند.
الکساندر لاکازت، سدریک سوارز، مایتلند نایلز، نیکولاس پپه و جوزف ویلوک هم بازیکنانی بودند که پنالتی‌های آرسنال را وارد دروازه لیورپول کردند و محمد الننی یک پنالتی آرسنال را از دست داد تا توپچی‌های لندن با درخشش برنت لنو دروازه‌بان خود، به برتری 5 بر 4 دست یابند. لیورپول روز دوشنبه در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، آرسنال را با شکست 3 بر یک بدرقه کرده بود و شاگردان میکل آرتتا، انتقام این شکست را گرفتند.
پیش از این مسابقه، تیم‌های استون ویلا و استوک سیتی در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف هم رفتند تا استوک سیتی با پیروزی یک بر صفر، به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها راه یابد.
به این ترتیب تاتنهام، نیوکاسل، منچستریونایتد، منچسترسیتی، اورتون، برنتفورد، استوک سیتی و آرسنال، تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس را تشکیل می‌دهند.

http://www.banounews.ir/fa/News/417239/صعود-توپچی‌های-لندن-به-مرحله-بعد-با-شکست-لیورپول
بستن   چاپ