آریا بانو
واکاوی بیانیه هیات مدیره استقلال علیه سعادتمند
جمعه 11 مهر 1399 - 00:17:56
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: بعد از برکناری احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال از سمت مدیرعاملی، اعضای هیات مدیره با انتشار بیانیه ای ابعاد مختلفی از مشکلات دوران مدیریتی سعادتمند را رسانه ای کردند.
سعادتمند که در دوران حضورش در راس مدیریت استقلال مدام از اجرای طرح های اقتصادی و به قدرت رساندن باشگاه در آینده ای نزدیک خبر می داد با توجه به بیانیه 8 بندی اعضای هیات مدیره استقلال، ظاهرا هماهنگی و همکاری لازم را با دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه نداشته است. در بند پنجم این بیانیه به ماجرای خروج ارز از کشور توسط سعادتمند بدون هماهنگی با اعضای هیات مدیره اشاره شده و اظهار داشته اند:«خروج ارز از کشور بدون مجوز هیئت مدیره و بانک مرکزی که باعث وهن(سرشکستگی) باشگاه استقلال شد.»
ماجرا به جایی برمی گردد که سعادتمند هنگام سفر به قطر برای همرای استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رقمی حدود 50 تا 100 هزاردلار به همراه داشته است که در فرودگاه امام خمینی(ره) دچار مشکل می شود.
روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته بود:" یکی از معاونان سعادتمند حتی در فروگاه به خاطر حمل غیرقانونی این مقدار از پول بازداشت می شود." 
سعادتمند بعد از این ماجرا اخبار پیرامون این خبر را به نوعی تکذیب کرد. این در حالی است که هر فرد هنگام خروج از کشور طبق قانون می تواند 10هزار دلار از کشور خارج کند. در هر حال بند پنجم بیانیه اعضای هیات مدیره نشان می دهد سعادتمند در این ماجرا هم اقدامی بدون هماهنگی با هیات مدیره و حتی با وزارت ورزش و حتی مدیران ارشد بخش ارزی بانک مرکزی انجام داده است! 

http://www.banounews.ir/fa/News/417227/واکاوی-بیانیه-هیات-مدیره-استقلال-علیه-سعادتمند
بستن   چاپ