آریا بانو
اتفاق مهمی که سعادتمند درباره آن توضیح نداد!
جمعه 11 مهر 1399 - 00:17:55
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: در روزهای اخیر رسانه های مختلف در مورد حواشی ایجاد شده برای کاروان استقلال هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه قطر اخبار مختلفی را مخابره کرده اند.
احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که دوشنبه شب در گفتگو با دوربین باشگاه استقلال از مشلات زیادی پرده برداشت در مورد حواشی ایجاد شده در فرودگاه قطر چیزی نگفت و این موضوع باعث تعجب برخی ها شد و حتی روز گذشته بعد از برکناری سعادتمند اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در بیانیه ای که منتشر کردند، در بند 6 بیانیه خود از حواشی ایجاد شده در کشور و فرودگاه قطر انتقاد کردند و اینطور نوشتند:« اتفاقات تاسف برانگیز در کشور قطر به ویژه در فرودگاه دوحه که دون شان باشگاه استقلال بود.»
سعادتمند که از قلیان کشیدن چند بازیکن استقلال در قطر بدون سند و مدرک پرده برداشت و توضیحی در مورد اتفاقات فرودگاه نداد. به نوعی می توان از بند 6 بیانیه اعضای هیات مدیره اینگونه برداشت کرد چرا سعادتمند انتخاب های درستی در انتخاب سرپرست نداشته تا شرایط اینقدر عجیب شود. از سوی دیگر برخی معاونان و مشاوران سعادتمند هم در قطر همراه استقلال بودند که ظاهرا بیشتر برای تماشای بازی ها و عکس گرفتن راهی قطر شده بودند و نتوانستند تیم و بازیکنان را به خوبی مدیریت کنند. سن عمونصی سرپرست کهنه کار استقلال هم بالا رفته و زورش زیاد به بازیکنان نسل جدید نمی رسد! 

http://www.banounews.ir/fa/News/417226/اتفاق-مهمی-که-سعادتمند-درباره-آن-توضیح-نداد!
بستن   چاپ