آریا بانو
پاری‌سن‌ژرمن به دنبال گرفتن انتقام از یونایتد
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 22:59:44
آریا بانو - ورزش 3 / مارکینیوش ستاره برزیلی PSG می‌گوید این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به قصد انتقام گیر‌ی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.
با پایان یافتن مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2020-2021 مشخص شد دو تیم پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در گروه H قرار دارند و باید در این مرحله به مصاف هم بروند. دو تیم دیگر این گروه لایپزیش آلمان و باشاک شهیر قهرمان سوپرلیگ ترکیه هستند.
کمتر از دو سال پیش این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در مصافی حساس و به یاد ماندنی به مصاف هم رفتند و منچستریونایتد در دو بازی دراماتیک موفق به شکست دادن PSG و صعود به مرحله بعدی شد. منچستریونایتد بازی رفت را در اولدترافورد 2-0 به PSG باخت ولی در بازی برگشت در پاریس در یک کامبک به یاد ماندنی پاریسی ها را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
حالا مارکینیوش مدافع برزیلی پاری سن ژرمن می‌گوید تیمش امسال به دنبال گرفتن انتقام آن شکست از شیاطین سرخ خواهد بود.
مارکینیوش بعد از شنیدن خبر همگروه شدن تیمش با یونایتد گفت: " ما با تیم‌هایی همگروه شده ایم که چند وقت پیش با آنها بازی کرده ایم. آنها تیم‌های خیلی خوب هستند و گروه ما ساده نیست. برای صعود از گروه باید خوب کار کنیم. انتقام‌جویی علیه منچستریونایتد؟ هر کسی روشی برای جبران مافات دارد. ما از وقتی دو سال پیش مقابل یونایتد شکست خوردیم و حذف شدیم برایمان اتفاقات زیادی افتاده ولی اینکه دوباره با آنها بازی داریم برایمان انگیزه بالایی است تا خوب بازی کنیم".

http://www.banounews.ir/fa/News/417204/پاری‌سن‌ژرمن-به-دنبال-گرفتن-انتقام-از-یونایتد
بستن   چاپ