آریا بانو
ورمزیار: استقلال مربی بزرگ می‌خواهد
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 15:28:02
آریا بانو - میزان / پیشکسوت استقلال گفت: این تیم نیاز به یک مربی بزرگ دارد تا ناکامی‌هایش را جبران کند.
صادق ورمرزیار در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور اظهار داشت: پاختاکور بسیار قوی‌ بود و تیم خوبی نشان داد. آنها در مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کرده بودند و بهتر از تیم استقلال بازی کردند. ذات باری ازبکستان فیزیکی است به همین خاطر با قدرت بدنی بالایی که داشتند توانستند در این دیدار پیروز شوند. استقلال در این بازی فرصت‌های خوبی به دست آورد و اگر موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردند چه بسا برنده این دیدار می‌شدند ولی تیم حریف بسیار حرفه‌ای ظاهر شد. پاختاکور از خستگی بازیکنان استقلال به خوبی استفاده کرد.
وی ادامه داد: باید بگویم بازیکنان استقلال زحمات خودشان را کشیدند اما تیم حریف بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد. اگر داور در آن صحنه که مشکوک به پنالتی بود، به نفع استقلال پنالتی می‌گرفت شاید ورق بازی برمی‌گشت ولی بازی دیگر تمام شده است.
پیشکسوت استقلال در خصوص حواشی‌ پیرامون این تیم گفت: این حواشی بیشتر از هر مساله‌ای به استقلال ضربه زد و همین قضیه باعث ناکامی این تیم شد . استقلالی‌ها در این بازی کیفیت بازی قبلی را نداشتند و توانستند روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسند. حتی می‌توانستند گل‌های دیگری به ثمر برسانند اما باز هم نشان دادند که بعد از گل علی کریمی به خاطر وضعیت بدنی کم آوردند و دوباره توپ را به حریف دادند. بعد از زدن گل به استقلال، پاختاکور به لاک دفاعی فرو رفت و کار را سخت کردند متاسفانه در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل خوردند و مشخص بود تمرکز لازم را ندارند.
ورمزیار در پایان در خصوص وضعیت بلاتکلیفی کادرفنی افزود: استقلال برای آینده‌اش مربی بزرگ می‌خواهد. تا این تیم را جمع و جور کند زیرا در این چند وقت اخیر حواشی استقلال را آزار داده است. هرکسی به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود باید در سطح بالایی باشد تا استقلال ناکامی‌اش را در این چند سال اخیر در سال آینده جبران کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/417010/ورمزیار--استقلال-مربی-بزرگ-می‌خواهد
بستن   چاپ