آریا بانو
رنگ سال 2021 برای دکوراسیون
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 02:13:49
آریا بانو - مجله اینترنتی آراس/ سال 2020 سال بسیار پر استرس با اتفاقات ناگوار برای مردم جهان بوده و وجود بیماری ناشناخته که همه را درگیر کرده است و مردم به دنبال یک خبر خوش و یک اتفاق خوب هستند تا این همه نگرانی را از خود دور کنند. هرساله رنگ سال را بر اساس اتفاقات پیرامون انتخاب می کنند و قطعا رنگ سال 2021 با ید یک رنگ شاد باشد تا حال روحی روانی مردم تغییر کرده و همه سرزنده و خوشحال باشند. در این نوشته برای شما در مورد انتخاب رنگ سال 2021-1400 بحث خواهیم کرد.

آریا بانو

بزرگترین تولید کنندگان رنگ در اروپا و ایالات متحده – به ترتیب سالانه این مسیر را طی می کنند و سعی می کنند پالت هایی را که الهام بخش طراحان هستند پیش بینی کنند. در این چند سال رنگ های مختلفی انتخاب شده اند و طراحان لباس و دکوراسیون تولیدات خود را بیشتر با توجه به این رنگ ها عرضه کرده اند امسال هم منتظر اعلام رنگ سال 2021 هستند تا طراحی هایی بر اساس این رنگ برای مد انجام دهند.

آریا بانو

رنگ سال برای برخی از افراد جامعه یک امر مهم شمرده می شود و لی برخی توجهی به انتخاب رنگ سال ندارند و با توجه به سلیقه ی خود خرید می کنند.

آریا بانو

از سال 2000 به بعد موسسه رنگ پنتون یا پانتون (Pantone) رنگ سال را انتخاب و اعلام می کند. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا بوده و به طور غیر رسمی این کار را انجام داده که به مرور زمان با توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

آریا بانو

با آغاز سال میلادی و جشن های کریسمس در دنیا دیزاین های مغازه ها و فروشگاه ها همه به رنگ سال درآمده و مردم را تشویق به خرید میکنند. در ایران هم مردم با توجه به رنگ سال برای خرید عید نوروز و تغییر دکوراسیون منزل برای سال جدید رنگ سال 1400 را مد نظر قرار میدهند و حتی برخی سفره هفت سین 1400 را با توجه به رنگ سال تزیین و آماده می کنند.

آریا بانو

ست کردن لباس یکی از اصول اصلی شیک پوشی است. یکی از رنگ هایی که در ست کردن لباس مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های خنثی هستند و تنها نکته مهم اصول ست کردن لباس با رنگ های خنثی است. رنگ های خنثی غیر رنگ هایی هستند که در چرخه سنتی رنگ نمی توانید پیدایشان کنید و عبارتند از مشکی، سفید، خاکستری و رنگ های زمینی روشن مانند خاکی

http://www.banounews.ir/fa/News/416225/رنگ-سال-2021-برای-دکوراسیون
بستن   چاپ