آریا بانو
ورزشگاه جاسم بن‌حمد در حال آماده سازی VAR
سه شنبه 8 مهر 1399 - 17:24:19
آریا بانو - ورزش 3 / مسئولین و تکنسین های انگلیسی در حال تجهیز ورزشگاه جاسم بن حمد به تکنولوژی کمک داور ویدیویی هستند.
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فردا برگزار خواهد شد که طی آن تیم های پاختاکور و پرسپولیس و همچنین النصر و الاهلی به مصاف هم خواهند رفت.
همانطور که کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بود، از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای این مرحله با تجهیز تیم داوری به کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.
به همین منظور، تکنیسین انگلیسی شرکت سیستم Hawk Eyes یا چشم عقابی در حال تعبیه سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در استادیوم جاسم بن‌ حمد دوحه برای برگزاری دو دیدار مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب است.
در دیدارهای مرحله گروهی و همچنین یک هشتم نهایی این رقابت ها، اشتباهات داوری زیادی در بازی ها رخ داد که بر روی نتایج بسیاری از دیدارها تأثیرگذار بود.
از بزرگترین اشتباهات داوری در مرحله یک هشتم نهایی، می توان به عدم اعلام پنالتی به سود استقلال در دیدار مقابل پاختاکور و یا اشتباه داور کره ای در اخراج سیامک نعمتی در بازی مقابل السد اشاره کرد که چنانچه کمک داور ویدویی در مرحله قبلی وجود داشت، شاید اکنون شاهد دربی استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم.
دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا برگزار می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/415103/ورزشگاه-جاسم-بن‌حمد-در-حال-آماده-سازی-VAR
بستن   چاپ