آریا بانو
تراکتور 1400، محرمانه و فوق سری!
سه شنبه 8 مهر 1399 - 15:10:24
آریا بانو - ورزش 3 / تراکتوری که علی منصور تحویل گرفته است داعه قهرمانی است ولی نقل و انتقالات آن نشانی از این عنوان را ندارد.
تراکتور در دومین سال خصوص خود موفق شد قهرمان حذفی شده و هواداران این تیم راضی نگه دارد. تی تی ها یک جشن قهرمانی ده هزار نفری برگزار کردند و مالک باشگاه در این جشن قول تیمی کامل را برای این تیم داد ولی ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی دست آنها را در نقل و انتقالات بست.
علی منصور بعد از حواشی طولانی سرمربی تراکتور 1400 شده است و در دو گفتگوی خود با رسانه رسمی تراکتور قول جذب بازیکنان تاپ لیگ را داده است ولی تا به حال خبری از آن نشده است و موج نگرانی در صفحات مجازی هواداران دیده می شود.
هواداران تراکتور در خوشبینانه ترین حالت خود را با محرمانه دانستند توافقات توجیه می کنند و تجربیات جذب محرمانه سه کاپیتان را دلیلی بر این رویا پردازی ها میدانند ولی عده ای تراکتور را در نقل و انتقالات فصل ضعیت میدانند و روزهای پر اضطرابی را طی میکنند.
تراکتور تا به این لحظه فقط محمد مسلمی پور را که قرضی به ماشین رفته بود بازگردانده است و در تلاش است پیمان بابایی را نیز تراکتوری کند و برغم رضایت ماشین سازی آنها هنوز رضایت بازیکن را جلب نکرده اند و محمد قادری نیز دیگر ستاره ماشین سازی نیز هنور حضورش در تراکتور قطعی نشده است و این تمام فعالیت های رسمی آنها بوده است و باعث نگرانی هواداران شده است.
مصاحبه دیروز محمدرضا زنوزی در رادیو ورزش نیز نشان داد که تراکتور همچنان کمای افزایش بی رویه قیمت بازیکن فرو رفته است و آینده فوتبال ایران را چندان مناسب نمی دانند و مالک متمول هنوز تن به این مبالغ افسانه ای نداده است.
در روزهای آینده مشخص خواهد شد که تراکتوری ها در مذاکرات خود محرمانه عمل کرده و به قول علی منصور مهره های آس را رو خواهند کرد و یا اضطراب و نگرانی هواداران رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/415003/تراکتور-1400،-محرمانه-و-فوق-سری!
بستن   چاپ