آریا بانو
تولید نماهنگ برای یک اربعین متفاوت/ همکاری با تنظیم‌کننده لبنانی
سه شنبه 8 مهر 1399 - 14:50:30
آریا بانو - مهر / یکی از خوانندگان فعال آثار مرتبط با مضامین انقلابی و حماسی از تولید و انتشار چند قطعه موسیقایی با موضوع شهدای نیروی انتظامی و ایام سوگواری اربعین خبر داد.
محسن توسلی از خوانندگان فعال آثار انقلابی و حماسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: کاری را برای ایام سوگواری اربعین آماده کرده‌ایم که هم اکنون مشغول آماده سازی نماهنگ برای آن هستیم. این نماهنگ با توجه به حال و هوای متفاوت اربعین حسینی امسال از شکل و شمایل متفاوتی برخوردار است که امیدوارم مورد قبول دوستداران حضرت سیدالشهدا (ع) قرار گیرد. این قطعه با شعر مجتبی صمدی سحاب و تنظیمی جدید از مالک سویدان از کشور لبنان اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: از چندی پیش هم کاری را در گرامیداشت شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و هفته نیروی انتظامی آماده کرده بودیم که قبلاً هم درباره آن در قالب همکاری‌مان با صابر خراسانی شاعر شناخته شده کشور اطلاع رسانی کرده بودیم. در این قطعه حامد عسگری شاعر، امید رهبران تنظیم کننده و موسسه «شهدای ناجا» به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارند.
این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اثر دیگری را نیز به سفارش پلیس «فاتب» تولید می‌کنیم که این اثر نیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی تهیه شده است. در این اثر قاسم صرافان به عنوان ترانه سرا و امید رهبران به عنوان تنظیم کننده حضور دارند. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است از این اثر یک نماهنگ نیز منتشر شود.
محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/414926/تولید-نماهنگ-برای-یک-اربعین-متفاوت--همکاری-با-تنظیم‌کننده-لبنانی
بستن   چاپ