آریا بانو
اسکوچیچ لیگ قهرمانان را در نظر می‌گیرد؟
سه شنبه 8 مهر 1399 - 09:22:13
آریا بانو - ایران ورزشی / تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از یک وقفه طولانی هم به جهت سوءمدیریت و هم به جهت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌های اجباری، ظاهراً بالاخره سر و شکلی خواهد گرفت و اسکوچیچ بعد از گذشت زمان طولانی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی، روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. حالا این سرمربی منتظر تمام شدن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است تا با بازگشت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها کارش را با تیمش شروع کند.
از قرار معلوم کار رسمی تیم ملی و اسکوچیچ از روز 17 مهر تقریباً 10 روز دیگر شروع خواهد شد. در حالی که هنوز گمانه‌زنی‌های جدی درباره اسامی اعلامی تیم ملی وجود ندارد اما شاید بتوان حدس زد که اسکوچیچ چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. تیم ملی کشورمان با برگزاری دو دیدار دوستانه تشکیل اردو خواهد داد. این اردو در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
در این اردو تیم ملی یک دیدار دوستانه مقابل ازبکستان انجام خواهد داد که این دیدار 17 مهر ماه در تاشکند برگزار می‌شود. از همین رو تیم ملی فوتبال کشورمان 15 مهر ماه با پرواز اختصاصی و همراه با تیم ملی فوتسال راهی تاشکند خواهد شد تا تیم ملی فوتسال دو کشور نیز دو دیدار دوستانه با یکدیگر برگزار کنند. سپس، تیم ملی فوتبال یک دیدار دوستانه دیگر خواهد داشت که هماهنگی‌های لازم برای انجام آن در حال صورت گرفتن است.
این دیدار دوستانه قرار است با تیم ملی مالی برگزار شود که محل برگزاری آن کشور ترکیه خواهد بود. فدراسیون فوتبال هماهنگی‌های برگزاری این دیدار دوستانه را با فدراسیون فوتبال مالی برای تاریخ 21 مهر ماه انجام داده و در حال حاضر هماهنگی‌های نهایی درباره شرایط برگزاری بازی در کشور ترکیه در حال انجام است. سپس برگزاری این بازی به صورت رسمی از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد. برای این دیدار نیز ملی‌پوشان کشورمان پس از برگزاری دیدار با ازبکستان با پروازی اختصاصی از تاشکند به تهران بازمی‌گردند و سپس بلافاصله راهی ترکیه خواهند شد. قرار است در هر دو دیدار، تمام لژیونرهای دعوت شده به اردو، تیم ملی را همراهی کنند.
همانطور که گفته شد انتخاب بازیکنان، اولین هنر اسکوچیچ را به رخ موافقان و منتقدان خواهد کشید. این انتخاب قطعاً تحت تأثیر بسیاری از آیتم‌ها خواهد بود و به طور حتم سرمربی کروات تیم ملی زمان زیادی برای بررسی انتخاب‌هایش داشته است اما به دلیل اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان امسال رخ داد، این احتمال وجود دارد که اسکوچیچ تغییراتی را در انتخاب‌هایش بدهد چرا که نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا توانستند نتایج نسبتاً خوبی کسب کنند و بازی‌های جانداری را به نمایش بگذارند. به طور حتم اسکوچیچ هم این بازی‌ها را دیده و به احتمال زیاد از درون این بازی‌ها، نفراتی را به لیست‌اش اضافه خواهد کرد. 

http://www.banounews.ir/fa/News/414661/اسکوچیچ-لیگ-قهرمانان-را-در-نظر-می‌گیرد؟
بستن   چاپ