آریا بانو
واکنش عجیب حسین حسینی به جدایی از استقلال!
دوشنبه 7 مهر 1399 - 23:40:29
آریا بانو - ورزش 3 / سیدحسین حسینی به شایعات چند ساعت اخیر حول جدایی‌اش از این تیم واکنشی دو پهلو داده است.
سیدحسین حسینی که بعد از سال‌ها بازی در این تیم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده بود، با مشقت فراوان در نهایت توانست در قامت گلر دوم شرایط بازگشت به این تیم را به دست بیاورد. تلاش او برای کنار زدن مهدی رحمتی به عنوان یک گلر باتجربه و قابل اعتماد در نهایت جواب داد و او طی فصول اخیر توانست با نمایش قابل قبول شانس حضور در ترکیب آبی‌پوشان و در نهایت حضور در اردوی تیم ملی را نیز به دست بیاورد.
فصل گذشته شرایط کاملا به سود او رقم خورد. جایی که فشارها برای جدایی مهدی رحمتی جواب داد و کاپیتان اول و شماره یک آبی‌ها در پایان یک فصل پرماجرا از این تیم جدا شده و به سمت مشهد رفت. او اما در قامت شماره یک این تیم روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت تا دیگر کمتر کسی خاطرات سیوهای تماشایی و البته رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش را به خاطر بیاورد. ادامه روند نزولی و همراه با نوسان این دروازه بان در نهایت باعث شده تا طی هفته‌های اخیر و خصوصا ساعت اخیر و بعد از بازگشت کاروان استقلال از دوحه، شایعات زیادی درباره جدایی وی شکل گیرد و از فولاد و یا تراکتور به عنوان مقصد بعدی وی یاد شود. خصوصا اینکه استقلال علیرغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام به جذب رشید مظاهری، گلر شماره یک فصل گذشته تراکتور کرده است. 
با این حال سیدحسین حسینی دقایقی بعد از شدت گرفتن شایعات مربوط به جدایی‌اش بار دیگر در صفحه شخصی‌اش به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شده با هیچ تیمی توافق نداشته است: بنده با تیمی توافق نکردم و یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم.
سیدحسین حسینی اما در بخش جملاتش در این واکنش اینستاگرامی به موضوع جالبی اشاره کرده است: اگر مشکل استقلال من هستم، باشه، میرم تا استقلال موفق باشه...
گلر استقلال که گفته می‌شود در شرایط مصدومیت در بازی پایانی این تیم در لیگ قهرمانان به میدان رفته، به این موضوع نیز اشاره کرده و گفته: در مورد بازی آخر خدا بین ما قضاوت می‌کنه که با چه شرایطی درون دروازه قرار گرفتم. 
اما جمله پایانی سیدحسین حسینی که باعث می‌شود این تکذیب اینستاگرامی هم نتواند او را از شایعات مربوط به احتمال جدایی دور نگه دارد: ایشاالله روزهای خوبی رو جشن بگیرید اینجا... خداحافظ

http://www.banounews.ir/fa/News/414528/واکنش-عجیب-حسین-حسینی-به-جدایی-از-استقلال!
بستن   چاپ