آریا بانو
حرکت مسی به سمت رکوردی تاریخی
دوشنبه 7 مهر 1399 - 23:40:06
آریا بانو - آخرین خبر / لیونل مسی در حال حرکت به سمت ثبت یک رکورد تاریخی در لالیگاست. البته سرجیو راموس هم در همین مسیر حرکت می‌کند و باید دید که کدام یک از آن‌ها می‌تواند به آن برسد. لیونل مسی با گلزنی مقابل ویارئال، برای هفدهمین فصل متوالی در لیگ فوتبال اسپانیا گلزنی کرد. سرجیو راموس هم با گلزنی مقابل رئال بتیس مانند لیونل مسی برای هفدهمین فصل پیاپی در لالیگا گلزنی کرده است و این دو بازیکن در حال حرکت به سمت ثبت رکوردی تاریخی در لالیگا هستند.
به گزارش فوتبالی، فوق ستاره آرژانتینی اکنون در 17 فصل متوالی برای بارسلونا در لالیگا گلزنی کرده است و فقط دو فصل با رکورد 19 سال گلزنی که توسط پیرو گاینزا ، مهاجم سابق باشگاه بیلبائو فاصله دارد. این بازیکن بین سال های 1939 تا 1959 این روند را ثبت کرده بود. راموس هم فقط دو فصل با او فاصله دارد.
مسی این فصل را در بارسا خواهد ماند اما مشخص نیست که در فصول آینده هم در بارسلونا بماند. به نظر می رسد مسی رابطه‌ای فرسایشی با رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره او دارد. با این حال ، دوره بارتومئو به عنوان رئیس باشگاه در سال آینده با برگزاری انتخابات در ماه مارس به پایان می رسد ، با تغییر مالکیت باشگاه این احتمال وجود دارد که مسی برای فصول آینده هم در بارسلونا ماندگار شود و به سمت شکستن این رکورد حرکت کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/414520/حرکت-مسی-به-سمت-رکوردی-تاریخی
بستن   چاپ