آریا بانو
انتقاد شدید ستاره سابق بارسلونا از مدیران باشگاه
جمعه 4 مهر 1399 - 22:28:30
آریا بانو - ورزش 3 / سسک فابرگاس، هافبک سابق بارسلونا نسبت به شرایط فعلی این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.
نحوه جدایی لوییس سوارز، مهاجم اوروگوئه ای از بارسلونا واکنش بسیاری را برانگیخت و منتقدان معتقد بودند می شد به شکل بهتری با سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا وداع کرد. سسک فابرگاس تغییر نسبل در این باشگاه را اجتناب ناپذیر توصیف کرد، اما مدعی شد باید به گونه ای دیگر با بازیکنانی مانند لوییس سوارز خداحافظی کرد.
سسک فابرگاس گفت: من درک می کنم که این اتفاقات بالاخره باید رخ می داد. ما بازیکنان نسل 86 و 87 هستیم و سن مان بیشتر شده، ما تقریبا در یک میانگین سنی قرار داریم و بارسا امروز به بازیکنان بزرگ نیاز دارد. اما می توان به گونه دیگری وداع کرد. ما در مورد بازیکنانی صحبت می کنیم که جان خود را برای بارسا داده، تبدیل به افسانه های باشگاه شده و عناوین زیادی به دست آورده اند. خصوصا از نظر برخورد و احترام به بازیکنان می توان به شکلی متفاوت عمل کرد.
من ناراحت هستم زیرا آنها دوستان من هستند، می دانم که آنها بارسلونا را دوست دارند و فوتبال تنها چیزی نیست که ما در زمین می بینیم و موارد زیادی دیگر نیز وجود دارد. این لحظات سختی برای باشگاه است و من معتقدم که در طی چند ماه آتی و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست بارسا بسیاری از موارد تغییر خواهد کرد. و ما امیدواریم که همه چیز بهتر شود و باشگاه در بهترین حالت قرار گیرد، لین همان چیزی است که همه ما می خواهیم."

http://www.banounews.ir/fa/News/411169/انتقاد-شدید-ستاره-سابق-بارسلونا-از-مدیران-باشگاه
بستن   چاپ