آریا بانو
ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس در گروه شگفتی‌ها صدرنشین شد
جمعه 4 مهر 1399 - 16:34:40
آریا بانو - فارس / مهاجم اسبق پرسولیس گفت: پرسپولیس در گروه شگفتی ها سرنشین شد و با این انگیزه و روحیه می تواند از سد السد هم عبور کند.
بهنام ابوالقاسم پور درباره برتری چهار بر صفر پرسپولیس ایران مقابل شارجه امارات اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس از ابتدای بازی برتری خود را نشان داده و با ارائه یک بازی برتر توانستند چهار گل به ثمر برسانند. حریف چیزی برای گفتن نداشت زیرا بچه های پرسپولیس برای صعود از گروه همدل و همسو شده بودند. اطمینان دارم با این انگیزه و روحیه، می توانند به مراحل بالاتر هم برسند
وی با اشاره به دشواری گروهی که پرسپولیس در آن قرار گرفته بود، توضیح داد: از این گروه می توان به عنوان گروه شگفتی ها یاد کرد. تیم الدحیل که تا روز پایانی در صدر جدول قرار داشت، در آخرین دقایق بازی اش مقابل قعرنشین گروه شکست خورد و نتوانست صعود کند تا التعاون به مرحله یک هشتم نهایی برود. پرسپولیس در گروه سختی قرار گرفته بود که خوشبختانه با سربلندی از آن بیرون آمد.
مهاجم اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: شارجه در دو بازی قبلی اش مقابل الدحیل و التعاون 10 گل به ثمر رساند و به همین دلیل پرسپولیس را دست کم گرفته بود اما پرسپولیس با تدابیر یحیی گل محمدی و تلاش بچه ها توانست چهار گل به این تیم بزند.
ابوالقاسم پور درباره افزایش هماهنگی بازیکنان پرسپولیس گفت: هماهنگی بازیکنان جدید با تیم نسبت به سه دیدار قبلی بسیار بیشتر شده بود و طبیعی است هرچه آنها بیشتر بازی کنند، هماهنگ تر می شوند. برای جا افتادن امثال علی علیپور و مهدی ترابی هم در ترکیب پرسپولیس دست کم یک نیم فصل زمان صرف شد. هواداران و منتقدان باید اندکی صبر داشته باشند زیرا نفرات تازه اضافه شده، جزو بازیکنان خوب لیگ هستند و می توانند برای پرسپولیس موثر باشند.
وی ادامه داد: قبل از شروع بازی تصور نمی کردم پرسپولیس بتواند به شارجه چهار گل بزند اما گلی که شجاع خلیل زاده در دقایق ابتدایی به ثمر رساند، خیال همه را راحت کرد. البته نباید از نقش حامد لک در این پیروزی گذشت. وی زمانی که پرسپولیس یک بر صفر جلو بود و شارجه فشار زیادی می آورد، یک تک به تک را فوق العاده از مهاجم برزیلی حریف گرفت که اگر آن توپ گل می شد، شاید روحیه پرسپولیسی ها از بین می رفت اما با فداکاری اش توانست انگیزه بچه ها را حفظ کند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم با السد قطر توضیح داد: السد تیم خوبی است که از ژاوی به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ روی نیمکت خود استفاده می کند. این تیم از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت و امکانات مالی وضعیت فوق العاده ای دارد اما پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتش می تواند مقابل این حریف قدرتمند هم نتیجه بگیرد.
ابوالقاسم پور ادامه داد: از بازیکنان پرسپولیس که پولشان را دریافت نکرده اند خواهش می کنم این یکی دو هفته را هم صبر کنند تا باشگاه با تامین منابع مالی، مطالبات و پاداش های شان را بدهد. مدیران باشگاه وظیفه دارند زحمات بچه ها را جبران کنند اما با وجود تمام حواشی بازیکنان پرسپولیس بدانند چشم و دل 50 میلیون هوادار به ساق آنها است. 
وی افزود: بحث مالی خیلی مهم است اما بازیکنان باغیرت پرسپولیس بدانند در مقطع فعلی خوشحالی هواداران از دریافت مطالبات شان مهم تر است. مدیران پرسپولیس هم باید بدانند وظیفه شان پرداخت پول بازیکنان و کادرفنی است و نباید کار را به شکلی پیش ببرند که سبب به هم خوردن تمرکز و از بین رفتن انگیزه آنها شود.
پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد خوب مهاجمان این تیم در بازی با شارجه گفت: آل کثیر و رمضانی برای جا افتادن در ترکیب نیاز به زمان دارند. آنها به تیم بزرگی آمده اند که حتی راه رفتن شان هم از دید هواداران و کارشناسان نمی افتد. به همین دلیل باید قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند و با انجام تمرینات انفرادی و پشتکار بیشتر به این تیم کمک کنند.
ابوالقاسم پور ادامه داد: می دانم مهاجمان جدید در پرسپولیس جا می افتند. آرمان رمضانی قد بلندی دارد و با تمرین بیشتر می تواند یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس که سرزنی مهاجمانش بود حل کند. آل کثیر هم مهاجم توانمندی است و در بازی با شارجه گل زیبایی به ثمر رساند.
وی افزود: آنها نباید با یک انتقاد روحیه خود را از دست بدهند و با یک باریکلا شنیدن تمرینات خود را فراموش کنند. هرچه زمان بگذرد کارایی رمضانی و آل کثیر برای پرسپولیس بیشتر می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/410960/ابوالقاسم‌پور--پرسپولیس-در-گروه-شگفتی‌ها-صدرنشین-شد
بستن   چاپ