آریا بانو
با پیرلو همه‌چیز لذت‌بخش‌تر شده
جمعه 4 مهر 1399 - 16:33:59
آریا بانو - ورزش 3 / آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس می گوید که اوضاع این تیم با سرمربیگری آندره آ پیرلو نسبت به سال گذشته بهتر شده است.
شاگردان آندره‌آ پیرلو فصل جدید رقابت های سری آ را با پیروزی 3-0 در مقابل سمپدوریا آغاز کردند؛ دیداری که در آن آرون رمزی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و توانست با ارسال یک پاس گل در پیروزی تیمش ایفای نقش کند؛ ستاره ولزی حالا می گوید که بیانکونری با حضور آندره آ پیرلو اوضاع لذت‌بخش‌تری نسبت به قبل را تجربه می‌کند.

آریا بانو

آرون رمزی در مصاحبه ای گفت: " ما یک مربی جدید، کادر جدید و ایده های تازه داریم و بازیکنان درگیر این اتفاق شده اند. من فکر می‌کنم که ما نسبت به سال گذشته بیشتر از همه چیز لذت می بریم. جلسات تمرینی سخت تر شده اند اما در عین حال لذت بخش هستند.
ما خوب شروع کردیم اما هنوز هم باید پیشرفت کنیم. در این تیم بازیکنان عالی زیادی وجود دارند و ما باید به یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم. خوشحالم که می توانم در کنار این مهاجمان با کیفیت بالا بازی کنم."
یوونتوس به دنبال دهمین اسکودتوی متوالی خود است. آرون رمزی درباره رقبای بیانکونری در راه دهمین قهرمانی می‌گوید: " اینتر یک تیم عالی است. آنها بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته اند و نراتزوری یکی از مدعیان اسکودتو است. مانند ناپولی که بسیار قدرتمند است. میلان فصل گذشته را به خوبی به پایان رساند و با همان روش نیز کار را آغاز کرد. سری آ یک لیگ بسیار سخت است. "

http://www.banounews.ir/fa/News/410947/با-پیرلو-همه‌چیز-لذت‌بخش‌تر-شده
بستن   چاپ