آریا بانو
بازی‌ به یادماندنی هدیه در سریال «هم‌گناه»
جمعه 4 مهر 1399 - 16:30:25
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

سلام سینما / سریال «همگناه»‌ یکی از سریال‌های پربیننده شبکه نمایش خانگی بود که فصل دوم آن به‌تازگی به پایان رسیده است. در این یادداشت یک صحنه از بهترین بازی بازیگران اصلی را که براساس رای‌های تماشاگران در اینستاگرام سلام سینما انتخاب شده‌اند، مرور کرده‌ایم.
ساقی حاجی پور/ هدیه
این اولین لحظه‌ای است که تماشاگر در «هدیه» با بازی ساقی حاجی‌پور به یک بلوغ عاطفی برخورد می‌کند. تا پیش از این لحظه، او تنها یک دختربچه کوچک در سودای خوشبختی است. حتی وقت‌هایی هم که در اوج عشق یا غم و اندوه قرار دارد، فقط یک دختر بچه است، تا اینکه در شب تولد فرهاد پشت میز ناهار خوری روبه‌روی او می‌نشیند و در چشمانش زل می‌زند و عینک دودی را از روی آن برمی‌دارد تا دقیق تر نگاه او را نگاه کند. درست در همین لحظه است که هدیه بزرگ می‌شود. از دختربچه‌ای پر ذوق و شوق بدل به زنی می‌شود که دارد زندگی را مزه مزه می‌کند.
ساقی حاجی‌پور همانطور که به‌خوبی از پس به نمایش گذاشتن احساسات نوجوانانه هدیه برآمده، توانسته حزن و اندوه زنی را به تصویر بکشد که مردش را درحالی از دست داده که انگار هرگز او را نداشته و در حالی از او دور است که هیچ‌کس آنقدر بهش نزدیک نیست.

http://www.banounews.ir/fa/News/410928/بازی‌-به-یادماندنی-هدیه-در-سریال-«هم‌گناه»
بستن   چاپ