آریا بانو
لوکاکو: نژادپرستی همه جا هست ولی ایتالیا عالی است
جمعه 4 مهر 1399 - 13:24:54
آریا بانو - ورزش 3 / روملو لوکاکو ستاره اینترمیلان می‌گوید نژادپرستی همچنان در همه جای اروپا حضور دارد ولی ایتالیا بهترین کشوری است که او در آن بازی کرده.
روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینترمیلان در گفتگو با گاتزتو دلو اسپورت می‌گوید نژادپرستی معضلی است که در همه جای اروپا همچنان حضور دارد ولی ایتالیا بهترین کشوری است که او تا کنون در آن بازی کرده.
لوکاکو در تابستان گذشته بعد از ده سال حضور در لیگ برتر انگلیس این کشور را ترک کرد و راهی ایتالیا شد تا به اینتر بپیوندد. او فوتبال خود را از اندرلخت بلژیک آغاز کرده و در یک سال گذشته برای اینتر در 51 بازی 34 گل به ثمر رسانده.
لوکاکو در این مصاحبه گفت: " نژادپرستی همچنان در همه جای اروپا وجود دارد. و این خیلی مسخره است. روبرو شدن با نژادپرستی در ایتالیا یک بار برای من اتفاق افتاده که به آن واکنش هم نشان دادم. ولی دیگر هرگز تکرار نشده".
ستاره بلژیکی در ادامه گفت: " نمی خواهم سه نفر یا سیصد نفر که سوت می زنند را به هزاران شهروند متمدن یکی کنم. من مطمئنم که چیز مسخره ای به اسم نژادپرستی دیگر متعلق به گذشته است. ایتالیا بهترین کشوری است که تا حالا زندگی کرده ام. ایتالیایی‌ها با آغوش باز به من خوشامد گفتند و من از همه آنها سپاسگزارم".

http://www.banounews.ir/fa/News/410826/لوکاکو--نژادپرستی-همه-جا-هست-ولی-ایتالیا-عالی-است
بستن   چاپ