آریا بانو
نکته سنجی مورینیو
جمعه 4 مهر 1399 - 13:21:42
آریا بانو - ورزش 3 / ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد که دروازه های استادیوم خانگی شکندیا کوچکتر از اندازه قانونی بوده است.
تاتنهام شب گذشته در مرحله سوم مسابقات پلی آف لیگ اروپا در مقابل تیم مقدونیه ای شکندیا قرار گرفت و در پایان با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد. تاتنهام در همان دقایق ابتدایی توسط اریک لاملا به گل برتری دست یافت اما تیم حریف بازی را به تساوی کشاند. با این حال در ادامه دو ستاره خط حمله تیم لندنی یعنی سون هیونگ مین و هری کین برای تاتنهام گلزنی کردند تا این تیم پیروز شود.
سرمربی پرتغالی تاتنهام اما بعد از پایان بازی دیشب ادعای جالب و در نوع خود عجیبی را مطرح کرد. ژوزه مورینیو مدعی شد که دروازه های استادیوم خانگی شکندیا از حد معمول کوچکتر بوده است. او در این باره گفت: " قبل از بازی وضعیت خنده داری به وجود آمد زیرا دروازه‌بان تیم به من گفت که دروازه کوچک تر از آن چیزی که باید است. من به دیدن دروازه رفتم و پی بردم که واقعاً کوچک است. فورا احساس کردم که مشکلی وجود دارد و به همین خاطر از نماینده یوفا خواستم که به مسئله ورود کند. بعد از بررسی دقیق فهمیدیم که دروازه ها 5 سانتی متر کوچک بودند."
ژوزه مورینیو در ادامه پیرامون عملکرد تاتنهام مقابل شکندیا نیز گفت: " ما باشکوه بازی نکردیم اما کاری که می خواستیم را انجام دادیم. من دوست دارم بازیکنانی که به زمین می‌روند، تاثیر گذار ظاهر شوند و فکر می‌کنم که این اتفاق رخ داد و آن ها در بازی تفاوت ایجاد کردند. ما خیلی قدرتمند شروع کردیم و این اعتقاد وجود داشت که می‌توانیم سریعاً بازی را تمام کنیم اما این اتفاق رخ نداد و ترس ما بعد از گل تساوی واکنش تیم را به همراه داشت." ‌

http://www.banounews.ir/fa/News/410809/نکته-سنجی-مورینیو
بستن   چاپ