آریا بانو
خوشحالم پرسپولیسی‌های قدیمی در راس تیم قرار گرفته‌اند
پنجشنبه 3 مهر 1399 - 13:02:18
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم بعد از سال‌ها 3 پرسپولیسی قدیمی و خبره در فوتبال، در راس تیم قرار گرفته اند.
حمید جاسمیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حضور پرسپولیسی‌های قدیمی در کادر فنی تیم گفت: خوشحالم بعد از سال‌ها 3 پرسپولیسی قدیمی و خبره در فوتبال، (یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی) در راس تیم قرار گرفته اند. در گذشته مربیانی هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده داشتند که چیز زیادی از فوتبال نمی‌دانستند. در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده ام و دیده ام که یحیی گل محمدی با دستیارانش همفکری دارد.
او در مورد دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الشارجه امارات گفت: این روز‌ها می‌بینیم که کشور‌های عربی، فوتبال سطح بالایی را از خود به نمایش می‌گذارند، اما ما هیچوقت مقابل آن‌ها کوتاه نیامده ایم.
جاسمیان در مورد حضور بازیکنان جدید در تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته اند. در بازی اول مقابل التعاون عربستان با اینکه بازیکنان جدید برای هماهنگی با یکدیگر به زمان نیاز دارند، اما آن‌ها عملکرد خوبی داشتند و برای موفقیت تیم می‌جنگیدند.
او ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس همه در حال فداکاری هستند و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند. امیدوارم بازی با شارجه را با موفقیت پشت سر بگذاریم و باعث خوشحالی مردم شویم.
جاسمیان در مورد مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شجاع خلیل‌زاده واقعا دفاع وسط خوبی است و از دیدن فوتبالش لذت می‌برم، او من را یاد جوانی‌های خودم می‌اندازد.

http://www.banounews.ir/fa/News/410304/خوشحالم-پرسپولیسی‌های-قدیمی-در-راس-تیم-قرار-گرفته‌اند
بستن   چاپ