آریا بانو
زلاتان برای همه مثل یک بت است
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 02:43:26
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: ساندرو تونالی که به تازگی به میلان پیوسته است به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و او را به یک بت تشبیه کرد و الگویی برای سایر بازیکنان دانست. تونالی همچنین پیوستنش به میلان را رویایی دانست که به تحقق پیوسته است.
زلاتان ابراهیموویچ در اولین بازی میلان در سری آ دو گل به ثمر رساند و باعث برد تیمش شد. تونالی درباره‌ی او گفت:" ابراهیموویچ قدرتمند است و برای همه مثل یک بت است. در 39 سالگی، نشان داد که هنوز می تواند بازی کند و برنده بازی‌ها شود و گلزنی کند. همه ما باید به او به چشم یک الگو نگاه کنیم و به عنوان یک هم تیمی از بازی کنار او استفاده کنیم چرا که او می تواند به ما در پیروزی در بازی ها کمک کند."
ساندرو تونالی پیراهن شماره 8 میلان را بر تن می‌کند. او در این باره گفت:" این عددی است که نه تنها زیباست بلکه برای من و تاریخ میلان مهم نیز هست. پوشیدن آن یک افتخار است. من باید بهترین تلاش خود را ارائه دهم و همان کاری را انجام دهم که بازیکنان شماره 8 قبلی در میلان انجام دادند."
تونالی درباره‌ی پیوستن به میلان گفت:" اکنون این رویا به واقعیت تبدیل شده است اما در عرض چند روز یک بازی دیگر برگزار می شود و ما بر روی انجام کار خود متمرکز هستیم."

http://www.banounews.ir/fa/News/409280/زلاتان-برای-همه-مثل-یک-بت-است
بستن   چاپ