آریا بانو
خشم هواداران بارسلونا از قرار گرفتن تودیبو در لیست فروش
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 02:43:23
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: به نظر می رسد که انتقال اریک گارسیا هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به بارسلونا منتفی شده است. موندودپورتیوو گزارش داده است که سیتی برای فروش این مدافع 30 میلیون یورو خواسته است و بارسا حاضر نیست که این مبلغ را بپردازد چرا که قرارداد مدافع 19 ساله در تابستان بعدی به پایان خواهد رسید و در ان زمان می تواند رایگان جدا شود.
موندودپورتیوو از اسکیل گارای از والنسیا و ماریو هرموسو از اتلتیکو به عنوان گزینه های خرید در پست دفاع میانی اسم برده است که به نظر می رسد چنین گزینه هایی چندان مورد توجه هواداران بارسا نیستند.
هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی از اصرار کومان به فروش ژان کلر تودیبو مدافع میانی فرانسوی انتقاد کرده اند. این بازیکن مذاکراتی برای انتقال به رن و ناپولی داشته است. هواداران بارسلونا در پیام هایی نظیر "کومان یک کلاهبردار است" یا "برای دیدن تودیبو نابینا هستید؟ یا "چرا تودیبو را در نظر نمی گیرید؟ از بقیه گزینه های مطرح شده بهتر است" به قرار گرفتن این بازیکن در لیست فروش انتقاد کرده اند. هواداران بارسا به گزینه هایی نظیر گارای آرژانتینی نیز پاسخ منفی داشته اند و جذب وی را اشتباهی دیگر از جانب بارتومئو قلمداد کرده اند.
بارسلونا در سال 2019 برای جذب تودیبو از تولوز هشت میلیون یورو پرداخت که این بازیکن چندان مورد اعتماد نبوده است. او فصل گذشته قرضی به شالکه رفت که ده بازی داشت اما مصدوم شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/409277/خشم-هواداران-بارسلونا-از-قرار-گرفتن-تودیبو-در-لیست-فروش
بستن   چاپ