آریا بانو
آخرین فرصت دروازه‌بان استقلال
سه شنبه 1 مهر 1399 - 04:37:30
آریا بانو - میزان / دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال این شانس را دارد که عملکرد ضعیف خود در طول فصل گذشته را مقابل الاهلی عربستان جبران کند.
تیم فوتبال استقلال پس از انصراف الوحده امارات از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لغو بازی‌ مقابل این تیم، سرانجام دیشب (یکشنبه) به مصاف الشرطه عراق رفت و با حساب تساوی یک - یک متوقف شد.
در این بازی، سیدحسین حسینی، دروازه‎بان تیم استقلال بار دیگر روی یک ضربه کاشته گل خورد در حالی که سه امتیازی دیدار دیشب برای آبی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بود. حسینی که فصل خوبی را سپری نکرده، حالا با حضور رشید مظاهری در این تیم یک رقیب سرسخت هم در کنار خود می‌بیند و این اتفاق می‌تواند خیلی سریع او را با تکرار عملکرد فصل قبل در لیگ بیستم، نیمکت‌نشین کند.
به همین خاطر، حسینی مجبور است برای حفظ خود در ترکیب اصلی تیم، در تنها بازی باقی مانده استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان، نمایش خوبی ارائه داده و دوباره اعتماد هواداران و اعضای کادرفنی را به دست بیاورد.
مظاهری به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال هنوز قراردادش با این تیم ثبت نشده و تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند به میدان برود. این اتفاق، بهترین فرصت ممکن را برای حسینی ساخته تا هم عملکرد ضعیفش در فصل قبل را جبران کند و هم انگیزه‌هایش برای ادامه همکاری با آبی‌‌پوشان را به نمایش بگذارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/408436/آخرین-فرصت-دروازه‌بان-استقلال
بستن   چاپ