آریا بانو
پرسپولیس تیم دوم جدول است!
سه شنبه 1 مهر 1399 - 03:47:13
آریا بانو - طرفداری / در سایت AFC در جدول رده بندی گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تیم دوم جدول است. انگار کنفدراسیون قوانین جدید را فقط به تیم ها ابلاغ کرده و به نویسندگان سایت خود اعلام نکرده است!
در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال گل زده در خانه حریف را به خاطر برگزاری متمرکز بازی ها از معیارهای صعود تیم های هم امتیاز حذف کرده، سایت کنفدراسیون در تنظیم جدول گرو C آسیا، این نکته را رعایت نکرده است.
 بعد از پیروزی 6 بر صفر الشارجه مقابل التعاون، تیم های پرسپولیس ایران و نماینده امارات در جدول هم امتیاز شدند و از آن جایی که معیار گل زده در خانه حریف حذف شده، شارجه به خاطر تفاضل گل بهتر باید تیم دوم جدول باشد اما سایت AFC پرسپولیس را در رتبه دوم قرار داده است. سایت کنفدراسیون برای تنطیم جدول قوانین قبلی را مدنظر قرار داده است. در آن قوانین اگر دو تیم امتیاز برابر داشتند، اگر نتیجه بازی رو در روی شان مساوی شده بود، تیمی که در روز ثبت آن مساوی مهمان بود، بالاتر می ایستاد.
به هرحال پرسپولیس بی توجه به جدول سایت AFC برای صعود باید الشارجه را شکست بدهد.
فعلا در جدول رده بندی گروه سوم، الدحیل قطر با 9 امتیاز اول است و پرسپولیس و الشارجه با 7 امتیاز و التعاون با 6 امتیاز در رده های بعدی هستند و هر 4 تیم هم شانس صعود دارند.

http://www.banounews.ir/fa/News/408432/پرسپولیس-تیم-دوم-جدول-است!
بستن   چاپ