آریا بانو
کنایه اینستاگرامی مهاجم رئال‌مادرید به زیدان
سه شنبه 1 مهر 1399 - 02:14:28
آریا بانو - آخرین خبر / بازی نکردن لوکا یوویچ مهاجم صرب در بازی رئال مادرید و سوسیه داد و استفاده از چهره های جوان و گمنام نظیر آریباس و ماروین از تصمیم های بحث برانگیز زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بود.
به گزارش فوتبالی، در حالی که بازی رئال مادرید و سوسیه داد با تساوی بدون گل به پایان رسید و رئال مادرید به وضوح برای گلزنی به مشکل خورده بود اما زیزو به یوویچ فرصت نداد و این بازیکن 90 دقیقه روی نیمکت نشست. زیدان برای خرید مهاجم صرب در سال گذشته 60 میلیون یورو هزینه کرده بود اما در حال حاضر به این مهاجم اعلام کرده که اعتقادی به او ندارد و یوویچ باید به صورت قرضی جدا شود.
یوویچ به نظر می رسد که باید به صورت قرضی به تیم سابق خود یعنی آینتراخت فرانکفورت برگردد اما رفتارهایش در اینستاگرام نشان می دهد که از دست زیدان دلخور است و حس می کند که مربی فرانسوی به او بی اعتماد است. مهاجم صرب برای این که دلخوری خود را نشان بدهد در روز سه شنبه یعنی یک روز بعد از بازی سوسیه داد و رئال مادرید، ویدیوهایی از گلزنی خود در تمرینات رئال مادرید را منتشر کرد تا به صورت غیرمستقیم به هوادارانش و زیدان بگوید که آماده است و دلیل نیمکت نشینی خود را درک نمی کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/408417/کنایه-اینستاگرامی-مهاجم-رئال‌مادرید-به-زیدان
بستن   چاپ