آریا بانو
واکنش محمد بنا در مورد انتقادات سعید عبدولی
سه شنبه 1 مهر 1399 - 01:25:14
آریا بانو - تسنیم / سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سال‌هاست که به حاشیه‌های سعید عبدولی عادت دارم و راحت می‌توانم حاشیه‌های این کشتی‌گیر را جمع کنم.
محمد بنا در مورد اینکه آیا برنامه‌ای درخصوص تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی پیش‌رو به فدراسیون ارائه کرده، اظهار داشت: نه هنوز بحثی نشده، باید منتظر باشیم مسئله برگزاری مسابقات جهانی مشخص شود. قبلا گفته بودند 10 مهر تصمیم قطعی اعلام می‌شود اما به تازگی گفته شده 14 مهر ماه تکلیف برگزاری مسابقات را مشخص می‌کنند. تا در این مورد اعلام قطعی نداشته باشند، نمی‌توانیم در خصوص برنامه‌ها تصمیم‌گیری کنیم.
وی در مورد اعلام برنامه دور رفت لیگ برتر گفت: بچه‌ها درگیر لیگ هستند. مهم این است که نفع مالی به آنها برسد و با خیال راحت‌تر کار را دنبال کنند. کشتی‌گیران‌مان تمرین می‌کنند، در عین حال هم از آسیب‌دیدگی و گرفتار شدن به بیماری می‌ترسند. اگر عدم برگزاری مسابقات جهانی مشخص شود، لااقل خیال‌مان راحت می‌شود که بچه‌ها در لیگ همدیگر را قصابی نمی‌کنند! اگر هم جهانی برگزار شود که باز وضعیت متفاوت می‌شود و بچه‌ها می‌خواهند در لیگ خودشان را به کادرفنی نشان دهند. البته شرایط در همه دنیا فعلا یکجور است.
سرمربی تیم ملی فرنگی با تاکید بر اینکه مسابقات جهانی متفاوتی در انتظار کشتی است، عنوان کرد:‌ همه تیم‌ها چند ماه است تمرین درست و منسجم نداشته‌اند. معلوم است اگر جهانی برگزار شود پر از شگفتی خواهد بود. یک دفعه می‌بینید که گواتمالا چون کمتر درگیر کرونا بوده، خوب تمرین کرده و روی سکو می‌رود. این جهانی پر از شگفتی خواهد بود. طبیعتا المپیک هم چنین شرایطی پیدا می‌کند، نه تنها کشتی، بلکه در تمام رشته‌ها ممکن است سورپرایز‌های زیادی داشته باشیم.
محمد بنا در مورد انتقادات اخیر سعید عبدولی گفت: سعید همیشه این حاشیه‌ها را داشته، سال‌هاست که به این مسئله عادت دارم و خوشبختانه کار فنی که با من باشد، راحت می‌توانم این حاشیه‌هایش را جمع کنم. قبلا اردو و لیگ و مسابقه برگزار می‌شد و بچه‌ها در اختیار بودند اما طبیعی است که حالا همه چیز تعطیل شده و قطعا تمرین انفرادی بچه‌ها هرگز شبیه به تمرین اردویی نیست. بچه‌ها باید به اردو بیایند تا ببینیم هر کسی چه وضعیتی دارد. سعید هم هرچند گفته اردو برگزار شود نمی‌آید، اما وقتی اردوی تیم ملی تشکیل شد و ما توانستیم دور هم جمع شویم، با او صحبت خواهیم کرد و متقاعد می‌شود که بیاید.

http://www.banounews.ir/fa/News/408408/واکنش-محمد-بنا-در-مورد-انتقادات-سعید-عبدولی
بستن   چاپ