آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان: این استان در حمایت از تعاونی های دانش بنیان پیشتاز است
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 10:06:08
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: استان زنجان در ایجاد مراکز نوآوری و حمایت از تعاونی‌های دانش بنیان پیشتاز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمد رضا یوسفی تاکید کرد: تقویت و توانمندسازی تعاونی های بانوان، جوانان، توان یابان و دهک های پایین جامعه در دستور کار است که با در اختیار قرار دادن تسهیلات ارزان قیمت از تشکیل این تعاونی ها و مشاغل خانگی حمایت می کنیم و با تشکیل 35 تعاونی در این زمینه برای هزار نفر از بانوان در حوزه اشتغال خانگی فرصت فعالیت فراهم شده است .
وی افزود: ایجاد مراکز نوآوری و حمایت از تعاونی‌های دانش بنیان و نوآور که استان زنجان بین 10 استان پایلوت پیشتاز است و نسبت به ایجاد مرکز نوآوری و توسعه تعاون اقدام کرده که این مرکز خدمات گسترده ای به شرکت های تعاونی ارائه خواهد داد .
یوسفی تصریح کرد: تعاونی های استان به زودی می توانند در بستر سامانه جامع هوشمند بخش تعاون مجامع خود را به صورت الکترونیکی برگزار کنند که همین موضوع از تشریفات ‌دست و پا گیر تا حد بسیاری می کاهد .
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.banounews.ir/fa/News/407595/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-زنجان--این-استان-در-حمایت-از-تعاونی-های-دانش-بنیان-پیشتاز-است
بستن   چاپ