آریا بانو
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:
از ظرفیت نمایندگان مجلس در جهت تسهیل امور مردم استفاده خواهیم کرد
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 10:06:04
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان که به منظور تعامل و همفکری بیشتر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون اجتماعی و طرح مسائل و مشکلات موجود برگزار شده بود، گفت: از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تسهیل امور مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمـومی اداره کل تعـاون،کـار و رفـاه اجتمـاعی خراسان رضوی، محمد سنجری در این جلسه به ارائه گزارش کاملی از عملکرد دستگاه های اجرایی زیر مجموعه پرداخت و طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی در سطح شورای هماهنگی مدیران این استان در جهت خدمات رسانی و ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف وجود دارد.
وی گفت: وزرات تعاون، کار رفاه اجتماعی با توجه به رسالت های خطیر و ارزشمندی که در سطح ملی دارد یک وزارتخانه بسیار گسترده و تاثیرگذار در حوزه اجتماعی است که امیدواریم با تعامل و همفکری با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم در رفع مسائل و مشکلات مردم به رسالت و وظیفه خطیر خود عمل کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: عمده مباحث حوزه اجتماعی در شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه با جدیت رصد و پیگیری می شود و در تلاش هستیم از ظرفیت نمایندگان استان در جهت تسهیل امور مردم استفاده کنیم.
وی در این جلسه به بحث شفافیت اشاره و اظهار کرد: با رونمایی از سامانه شفافیت در تمامی حوزه ها گام بسیار مهمی در مبارزه با فساد و اعتماد سازی مردم برداشته شد.
عنابستانی نماینده منتخب مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: یکی از اولویت های اصلی هم اکنون مباحث مربوط به کمیسیون اجتماعی است که معتقدیم رسالت همه ما در شرایط موجود است و باید آن را دنبال کنیم.
وی ادامه داد: ما نیاز به تحول جدی در نظام بیمه ای،صدور مجوزها ،ساختار ایجاد اشتغال و روابط کار داریم و باید تغییر رویه ها را جدی بگیریم .
عنابستانی در رابطه با راه اندازی سامانه شفافیت گفت: این کار بسیار جالبی است که می تواند منابع را به خوبی هدایت و جلوی فساد را بگیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/407591/از-ظرفیت-نمایندگان-مجلس-در-جهت-تسهیل-امور-مردم-استفاده-خواهیم-کرد
بستن   چاپ