آریا بانو
شعر و شخصیت حسین منزوی در «میز شعر» تلویزیون
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 08:48:38
آریا بانو - ایسنا / «شب ادبیات» از مجموعه «شب‌های هنر» شامل دو بخش است که با عناوین «میز شعر» و «میز روایت» هر هفته دوشنبه‌ها روی آنتن می‌رود.
در بخش نخست این برنامه با عنوان «میز شعر» با اجرا و کارشناسی علیرضا بهرامی، این هفته شعر و شخصیت حسین منزوی با حضور ابراهیم اسماعیل اراضی ـ شاعر و روزنامه نگار ـ بررسی خواهد شد.
حسین منزوی متولد اول مهر ماه 1325 بود و بیشتر به‌ عنوان شاعری غزل‌سرا شناخته می شد. او که در سن 58 سالگی درگذشته است، در سرودن شعر نیمایی، شعر سپید و ترانه هم تبحر داشت.
«میز روایت» از مجموعه «شب ادبیات» نیز با اجرای محمدرضا شرفی خبوشان، دوشنبه این هفته ـ 31 شهریور ماه ـ به موضوع چشم اندازهای روایت جنگ در ادبیات داستانی خواهد پرداخت. قاسمعلی فراست داستان نویس هم مهمان «میز روایت» این هفته است.
پخش فصل جدید از مجموعه «شب‌های هنر» مدت دو هفته است که در شبکه چهار سیما آغاز شده است.
«شب ادبیات» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده و سردبیری دکتر حامد صلاحی، دوشنبه شب‌ها حدود ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.
مجموعه برنامه‌های «شب‌های هنر» در دور جدید با اجرای جواد مولانیا، سه شب در هفته و با افزایش مدت زمان پخش نسبت به سری پیش، از یکشنبه تا چهارشنبه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

آریا بانو



http://www.banounews.ir/fa/News/407539/شعر-و-شخصیت-حسین-منزوی-در-«میز-شعر»-تلویزیون
بستن   چاپ