آریا بانو
مهرعلیزاده: جام جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای را برگزار می‌کنیم
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 18:45:08
آریا بانو - ایسنا / رییس فدراسیون بین‌المللی ورزش های زورخانه ای گفت: ما فدراسیون ملی نیستیم که در داخل کشور کار کنیم و باید 80 کشور را پوشش دهیم.
محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین‌المللی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در حاشیه اولین دوره مسابقات بین‌المللی آنلاین ورزش‌های زورخانه ای، جام صلح و دوستی، اظهار کرد: در دوران کرونایی دوره آموزشی بر خط گذاشتیم که اثرات مفیدی را در پی داشت و متوجه شدیم می توانیم مسابقات را نیز در سطح بالایی برگزار کنیم.
وی افزود: ما فدراسیون ملی نیستیم که در داخل کشور کار کنیم و باید 80 کشور را پوشش دهیم. از نظر تجهیزات تلاش زیادی انجام دادیم و توانستیم امکانات خود را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش دهیم.
مهر علیزا‎ده با اشاره به برگزاری آنلاین این مسابقات، تصریح کرد: کار بزرگی که انجام دادیم این بود دوربین‌ها را طوری برنامه ریز کردیم که داور و مرشد حضور داشته باشند اما ورزشکار نباشد و در کشور خود کارش را انجام دهد و امیدواریم در سالهای آتی این روند ادامه داشته باشد تا هزینه های رفت و آمد کاهش پیدا کند.
وی تاکید کرد: امسال تا پایان سال میلادی چهار مسابقه دیگر خواهیم داشت که سه مسابقه قاره‌ای و به صورت آنلاین خواهد بود. مسابقات آنلاین در قاره‌های اروپا، آسیا و آمریکا برگزار می شود و نفرات منتخب در جام جهانی شرکت خواهند کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/407156/مهرعلیزاده--جام-جهانی-ورزش‌های-زورخانه‌ای-را-برگزار-می‌کنیم
بستن   چاپ