آریا بانو
بزرگ‌ترین قاچاقچی دنیا می‌خواست مربی بارسلونا را برباید!
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 04:25:14
آریا بانو - آخرین خبر / در اوایل دهه هشتاد، پابلو اسکوبار، قاچاقچی سرشناس مواد مخدر می خواست روی شرایط باشگاه بارسلونا تاثیر مهمی بگذارد.
به گزارش فوتبالی، کریستین مارتینولی گزارشگر ورزشی مکزیکی در گفتگو دیوید مدرانو شخصیت یوتیوبی در این باره که چگونه اسکوبار می خواست جلوی حضور منوتی مربی آرژانتینی روی نیمکت بارسلونا در سال 1983 را بگیرد، صحبت کرد. در آن زمان منوتی مربی محبوب و شناخته شده ای در دنیای فوتبال بود چرا که با تیم ملی ارژانتین در سال 1978 قهرمان جام جهانی شده بود. منوتی پس از حذف در مرحله دوم جام جهانی 1982 در اسپانیا تصمیم گرفت که هدایت بارسلونا را با حضور بازیکنانی نظیر مارادونا و شوستر به عهده بگیرد.
در آن زمان بعد از یکی از بازیهای بارسلونا در نیوکمپ، دو مرد جوان به منوتی نزدیک می شوند، خیلی صمیمانه به او دست می دهند و می گویند که اسکوبار او را به شام دعوت کرده و یک پیشنهاد برایش دارد. منوتی از این پیشنهاد شگفت زده می شود و می گوید که نمی خواهد آنها را همراهی کند. این دو مرد می گویند که اسکوبار نمی تواند پاسخ منفی بشنود.
آن دو مرد از منوتی می پرسند:"چه زمانی باید برای مربیگری برگردی؟" و این مربی آرژانتینی جواب می دهد:"دوشنبه شب." و دو مرد می گویند:" مشکلی نیست، تا دوشنبه شب باز خواهی گشت."
یک هواپیمای اختصاصی در فرودگاه، منوتی را سوار می کند و این مربی راهی شهر مدلین در کلمبیا می شود. در آن جا سرش را می پوشانند و او را به عمارت محل زندگی اسکوبار می برند. منوتی مورد پذیرایی قرار می گیرد و بعد از آن اسکوبار مقابلش ظاهر می شود و یک کاغذ سفید در اختیارش قرار می دهد و می گوید:" در این کاغذ می توانی مبلغ مورد انتظارت برای هدایت اتلتیکو ناسیونال را بنویسی."
منوتی در جواب قاچاقچی سرشناس می گوید:" هر مرد رویایی دارد و رویای من نیز هدایت بارسلوناست." و بعد از آن اسکوبار تصمیم می گیرد که این مربی را روانه اسپانیا کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/406583/بزرگ‌ترین-قاچاقچی-دنیا-می‌خواست-مربی-بارسلونا-را-برباید!
بستن   چاپ